ווקלטק מסכמת רבעון עם צמיחה בהכנסות וצמצום ההפסד

בקופת החברה יש כ-11 מיליון דולר, ואתמול פורסם ב"גלובס" כי היא במגעים לרכישת הסטארט-אפ הישראלי OutSmart ■ ההכנסות הגיעו ל-1.9 מיליון דולר ■ ההפסד Non-GAAP הסתכם ב-371 אלף דולר

"קופת המזומנים תסייע לנו לנצל הזדמנויות שיהוו מנועי צמיחה עתידיים נוספים, ובכלל זה גם בחינה של מיזוגים ורכישות של פעילויות סינרגטיות", כך אומר היום נשיא ומנכ"ל ווקלטק , עידו גור. הצהרתו של גור מגיעה יום לאחר שב"גלובס" פורסם כי ווקלטק נמצאת במשא ומתן לרכישת הסטארט אפ הישראלי OutSmart תמורת מיליוני דולרים בודדים.

ווקלטק, שמספקת מוצרים ופתרונות בתחום ה-VoIP (העברת קול על-גבי רשת האינטרנט), פרסמה היום את דו"חות הרבעון השלישי. החברה הצליחה לצמוח בהכנסות ולצמצם את ההפסד הנקי ביחס לרבעון הקודם. ההכנסות הרבעוניות הגיעו ל-1.9 מיליון דולר לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. 66% מההכנסות מגיעות ממכירת מוצרים והיתר משירותים שהחברה מספקת.

ההפסד התפעולי על-פי כללי החשבונאות GAAP הסתכם ב-723 אלף דולר, וההפסד הנקי GAAP צומצם ב-30% בהשוואה לרבעון הקודם והגיע לרמה של 696 אלף דולר. בנטרול הפחתת נכסים לא מוחשיים והוצאות בגין אופציות לעובדים, ההפסד Non-GAAP הסתכם ב-371 אלף דולר.

בשנה שעברה ווקלטק מכרה חלק ניכר מהפטנטים שהיו ברשותה תמורת קרוב ל-20 מיליון דולר. בסוף הרבעון השלישי היו בקופת החברה כ-11 מיליון דולר. ווקלטק נסחרת בשווי דומה למזומן שבקופתה - כ-12 מיליון דולר - ברשימה המשנית של הנאסד"ק (קפיטל מרקט).

"אנחנו מרוצים מאוד מהמשך השיפור העקבי בתוצאות החברה ברבעון השלישי של 2009, התואם את התוכנית האסטרטגית של החברה להמשך צמיחה בהכנסות ולשמירה על רמת הוצאות נמוכה", אמר גור. "השיפור בתוצאות הוא תוצאה של חיזוק פעילויות השיווק והמכירה וההתמקדות המוצלחת בשני שווקי היעד - רוסיה ואפריקה, שכבר נושאים פירות. ווקלטק אף מחזקת בהתמדה את מעמדה בשוק ה-VoIP בברזיל ורואה בו יעד מכירות חשוב לשנים הקרובות".