הלנדקרוזר פראדו חוזרת לישראל: תימכר ב-300-500 אלף שקל

הדור החדש של הכביש-שטח הגדול הנמכר ביותר בארץ יושק בשבועיים הקרובים בארבע רמות גימור ■ המשלוח הראשון כבר נמכר

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תתחיל לשווק בתחילת החודש הבא את הדור החדש של רכב הכביש שטח לנדקרוזר "פראדו". עוד במהלך נובמבר יוזמנו הלקוחות הקיימים של הלנדקרוזר וחברי מועדון השטח של החברה לאירוע חשיפה מקדים, שבו יוצגו כלי הרכב.

הלנדקרוזר החדש ישווק בארץ כבר מהשלב הראשון בגרסת מרכב קצרה ובגרסה ארוכה ובארבע רמות גימור שונות, כולן עם מנוע טורבו דיזל בלבד. הגרסה הארוכה ברמה המפוארת ביותר תיובא עם כל התוספות ומערכות ההיי-טק הקיימות ברשימת האופציות של הרכב, כולל מתלי אוויר נשלטים אלקטרונית, מערכת לזחילה-על-סלעים, מערכת לניתוק המוט המייצב לטובת תנועת מתלים משופרת ועוד. בקצה התחתון תוצע גרסה התחלתית עם פגושים ורגיל בצבע שאינם בצבע הגוף ועם חמישה מושבים בלבד בשתי שורות.

לנדקרוזר פראדו

באמצע יוצעו עוד שתי רמות אבזור, כולן עם שבעה מושבים מלאים. הגרסה הקצרה תוצע בגרסה מפוארת יחסית בלבד. המחירים הסופיים טרם נקבעו אולם הם יחלו ביותר מ-300 אלף שקל ויגיעו עד יותר מ-500 אלף שקל לגרסת ההיי-טק המפוארת.

המשלוח הראשון של הכלים שיגיעו ארצה כבר הוזמן בהזמנה מוקדמת, ועל פי הערכות צפויה החברה למכור בשנה הראשונה את כל הכלים שיקצה לה היצרן - מעל 1,000 יחידות.

לנדקרוזר פראדו