נועם ברורמון קונה 24% מבית ההשקעות של איילון

העסקה לפי שווי של כ-3 מיליון שקל

נועם ברורמן ישלם 725 אלף שקל לקבוצת איילון, שבשליטת משפחת רחמני, בתמורה ל-24% ממניות בית ההשקעות של הקבוצה, איילון פתרונות פיננסיים. העסקה משקפת לאיילון בית השקעות שווי של כ-3 מיליון דולר.

בכך באה לסיומה עסקת הצטרפותו של ברורמן, לשעבר מנהל פריזמה ניהול תיקים ומנכ"ל מגדל שוקי הון, לפעילות הפיננסים של איילון. ברורמן הצטרף לפעילותה של איילון במסגרת העסקה בה רכשה איילון מאקסלנס את פעילות ניהול התיקים של פריזמה, לפני כחודשיים.

עם השלמת העסקה ברורמן ישמש כמנכ"ל איילון פתרונות פיננסיים, ויביא עימו לבית ההשקעות צוות עובדים שעבד עימו בפריזמה. יתרת מניות בית ההשקעות, 76%, ייוותרו בידי איילון אחזקות.

באיילון, שבשליטת וניהול לוי רחמני, מציינים היום כי המהלך הוא פתיח להמשך השקעה בתחום הפיננסים ושוק ההון, במהלכים אשר "תואמים את האסטרטגיה של קבוצת איילון, להרחיב משמעותית את פעילותה בשוקי ההון, במקביל להתפתחות עסקיה בתחומי הביטוח והחיסכון לטווח ארוך", לדברי קבוצת הביטוח השישית בגודלה בשוק.

ברורמן נכנס לאיילון פתרונות פיננסיים בנעליהם של השותפים הקודמים - מוריס סבאג, גיל בארי ויונתן דולברג, שיצאו מוקדם יותר השנה מהחזקת המיעוט שלהם בבית ההשקעות, יחד עם קרנות הנאמנות הקטנות שנוהלו עד אז בבית ההשקעות.

לאור זאת, בית ההשקעות של איילון מנהל כיום, עם תחילת השותפות עם ברורמן, כ-6.5 מיליארד שקל בניהול תיקים. בחודש שעבר רכשה איילון את פעילויות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות של בית ההשקעות קואטרו, כך שעם השלמת העסקה הזו יתווספו לאיילון כ-430 מיליון שקל מנוהלים נוספים, מהם 270 מיליון שקל בקרנות נאמנות. בכך יסתכמו נכסי בית ההשקעות בכ-7 מיליארד שקל. בכוונת איילון להשיק פעילות קרנות נאמנות חדשה על גבי הפלטפורמה שנרכשת מקואטרו.