רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

תקציב הפרסום של רשת נעלי To Go עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס". בשלב זה צפוי התקציב להיות מטופל באופן עצמאי על-ידי החברה, ואילו המדיה נרכשת באמצעות JWT ישראל, שרוכשת את המדיה שלה באמצעות יוניון.

תקציב הפרסום של רשת נעלי To Go עבר בשנים האחרונות מספר ידיים: במשך מספר שנים הוא נוהל במספר משרדי פרסום קטנים: תחילה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרץ ושות', משם הועבר לפרסום ירקוני.

ב-2007 העבירה הרשת את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום גולן נהרדעא (שהתמזג בינתיים עם אליקים-הרמן). ב-2008 שוב נעשה מהלך להחלפת משרד - ואז נראה כי הרשת כיוונה לליגה של הגדולים, שכן על התקציב התמודדו בין היתר קבוצות הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי, שזכה בסופו של דבר בתקציב.

אבל הרומן עם אדלר-חומסקי לא האריך ימים, והתקציב הועבר בהסכמה למשרד פרסום אחר בתוך הקבוצה - קוואטרו, שביצע עבור הרשת קמפיין חורף וקיץ. בעונה הנוכחית הוצגו אמנם מספר הצעות לקריאייטיב, אך בסופו של דבר בחרה הרשת להפנות את הקמפיין לאיש קריאייטיב עצמאי הפועל כפרילנסר ולהפסיק את ההתקשרות עם הקבוצה.

רשת נעלי To Go נמצאת בבעלות מאיר נג'יבי ובני רחמני. החברה, שהוקמה ב-2006, מונה כיום 60 סניפים בפריסה ארצית, והקונספט בהם הוא מגוון רחב של נעליים במיצוב של VALUE FOR MONEY. בשנה האחרונה הרחיבה הרשת פעילותה גם לתחום האביזרים, והיא משווקת בחנויות חגורות, ארנקים, גרביים וכדומה.

עיקר הקונספט הפרסומי שלה הוא סביב הארד סייל, אך עם זאת היא משתמשת בפרזנטוריות מפורסמות. בעבר עשתה זאת הדוגמנית קרן מגריזו, ואילו את קולקציית 2010 מקדמת הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה.

ברשת To Go אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "ההחלטה לעזוב את משרד אדלר-חומסקי נבעה מהרצון לעבוד באופן עצמאי, לרכז את כל המדיה בחברה ולעבוד עם איש קריאטיב חיצוני. נפרדנו מאדלר-חומסקי בהערכה רבה".