סמנכ"לית הכספים באקספון ומנהלת השיווק שוחררו מתפקידם

החילופים הם ביוזמתו של בעל השליטה באקספון, אברהם קינן, שמכהן כיו"ר וכמנכ"ל בפועל, מאז עזב המנכ"ל הקודם רוני חליבה לפני מספר חודשים

טלטלה בחברת 018 אקספון : בסוף השבוע האחרון סמנכ"לית הכספים של החברה, שירלי בלומנטל טנג'י, אולצה לפרוש מתפקידה וכמו כן מנהלת השיווק עדי ברק. החילופים הם ביוזמתו של בעל השליטה באקספון, אברהם קינן, שמכהן כיו"ר וכמנכ"ל בפועל מאז עזב המנכ"ל הקודם רוני חליבה לפני מספר חודשים.

פעילותה של אקספון בתחום הטלפוניה הפנים-ארצית נמצאת לאחרונה באי ודאות גדולה לנוכח דרישת משרד התקשורת להצגת ערבות בנקאית של 10 מיליון שקל. החברה נמצאת בדיונים מול המשרד כבר כמה חודשים, מה שאומר שהחברה מוגבלת ביכולתה לצמוח מגידול במספר המנויים, מכיוון שהיא עדיין תחת ניסוי.

"לאחר עזיבתו של רוני חליבה מתפקיד מנכ"ל החברה הוחלט לבצע שינוי במערך הניהולי של החברה", מסרה אקספון בתגובה. "כחלק משינוי זה הוחלט להחליף 2 עובדים מצוות ההנהלה בלבד. בימים הקרובים נודיע על מינויים של עובדים חדשים בחברה.

"החברה החליטה להתמקד בתקופה הקרובה במכירות ישירות וממוקדות מול אלפי הלקוחות הקיימים לצד גיוס לקוחות חדשים בעיקר לשירותי האינטרנט, שיחות בינלאומיות והשרות החדש של החברה בטכנולוגיית VOC. בעניין המשך פעילות מפ"א - החברה ממתינה בימים אלה להחלטת משרד התקשורת בנושא הארכת תקופת הרישיון לניסוי מפ"א של החברה".