מנכ"לית הבורסה אסתר לבנון מכרה קרקע תמורת 17 דירות בשווי 30 מיליון שקל

א.זיתוני ומשה ויגאל גינדי חתמו על עסקת קומבינציה ענקית על קרקע בכפר גנים בפתח-תקווה ■ לבנון מחזיקה ב-37.5% מהקרקע שהתקבלה בירושה ■ במקום ייבנו בסך-הכל 107 יחידות דיור בבנייה רוויה

עסקת קומבינציה ענקית ברחוב יפה נוף שבין השכונות כפר-גנים ונווה-עוז במערב פתח-תקווה. חברות הבנייה א. זיתוני ומשה ויגאל גינדי חתמו בשבוע שעבר על עסקת קומבינציה לקרקע באזור המתפתח של מערב פתח תקוה. אחת המוכרות היא אסתר לבנון, מנכ"לית הבורסה לניירות ערך.

מדובר במגרשים המיועדים להקמת 107 יחידות דיור בבנייה רוויה. הקרקע ברחוב יפה נוף, הינה בתחום תב"ע חדשה, אשר אושרה לפני כחצי שנה וכוללת לראשונה, גם מספר מגדלים.

המגרשים משתרעים על כ-20.9 דונם, כאשר כבר בשנת 1996 הפקיעה העירייה כ-4 דונם לצורך סלילת דרך ושטח ציבורי פתוח. הסכם הקומבינציה נחתם ע"פ מפתח של כ-43% בעסקת דירות, כלומר בעליה הפרטיים של הקרקע יהיו זכאים ל-46 דירות מתוך 107 הדירות שבפרויקט.

מנסח הטאבו עולה, כי אסתר לבנון מחזיקה ב-37.5% מהקרקע שהתקבלה בירושה. על פי העסקה, לבנון תקבל 17 דירות שנאמדות כיום ב-30 מיליון שקל.

ל"גלובס" נודע כי בכוונת א. זיתוני ומשה ויגאל גינדי להקים על הקרקע 3 בניינים בני 9 קומות כ"א. מחיר דירת 5 חדרים בפרויקט יהיה כ-1.7 מיליון שקל ועלות דירת 6 חדרים תעמוד על כ-1.85 מיליון שקל בממוצע. את חברת א. זיתוני, מייצג בעסקה משרד עו"ד גורניצקי ואילו בעלות הקרקע יוצגו ע"י משרד עו"ד שפיגלמן, קורן, ברק, זמיר ושות' ועוה"ד יורם חג'בי.

א. זיתוני בונה לא מעט דירות באזור פ"ת. ב-2004 בנתה זיתוני 78 יח"ד בשכונה הסמוכה, נווה עוז הצעירה, שאוכלסו זה מכבר. בנוסף מאכלסת החברה בימים אלה את פרויקט סיטי פארק בשכונת נווה גן, הפרויקט כולל 120 יח"ד בשני מגדלים.