יד2 תרכוש 50% ממניות וואלה ג'ובס תמורת 4 מיליון שקל

במסגרת ההסכם, שני האתרים יקדמו את לוח הדרושים המשותף מאתר הבית שלהן ■ לוואלה יש כבר שיתוף-פעולה עם יד2 בתחום לוחות רכב, נדל"ן ומוצרי יד שנייה

פורטל וואלה ואתר הלוחות יד2 מרחיבים את שיתוף-הפעולה ביניהם. בהודעה לבורסה היום (ב') הצהירה וואלה כי יד2 תרכוש 50% מהון המניות של אתר הדרושים וואלה ג'ובס תמורת 4 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, שני האתרים יקדמו את לוח הדרושים המשותף מאתר הבית שלהן.

עסקה זו יוצאת לפועל כחודש לאחר שוואלה רכשה את 50% הנותרים בוואלה ג'ובס תמורת 3.5 מיליון שקל, והגדילה את האחזקות שלה ל-100%. זאת לאחר שבמהלך 2008 חתמה וואלה על הסכם שותפות עם חברת רדמץ' אינטרנשיונל, במסגרתו רכשה 50% מ-msn ג'ובס, שהוחזקו על-ידי מיקרוסופט.

לוואלה יש כבר שיתוף-פעולה עם יד2 בתחום לוחות רכב, נדל"ן ומוצרי יד שנייה, במסגרתו לוח יד2 מקודם מעמוד הבית של וואלה, וממשקי החיפוש של יד2 משולבים במגוון ערוצי תוכן מרכזיים. במסגרת שיתוף-הפעולה וואלה שופס מתפקדת כפלטפורמת הקניות של יד2.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, מסר בתגובה: "וואלה מרוצה מאוד מהשותפות עם יד2, שהרי מדובר בחיבור מתבקש בין שני מותגים מובילים בתחומם. תחום הלוחות הינו אסטרטגי עבורנו, ויד2, אתר הלוחות הגדול בשוק, הינו שותף אידיאלי להפיכת וואלה ג'ובס ללוח הדרושים המוביל בישראל".

שון תל, מנכ"ל יד2, הוסיף כי "אנו רואים בוואלה שותף מושלם לתחום הדרושים. הניסיון המוצלח שלנו הוכיח כי שיתוף-הפעולה יכול להוות גורם מכריע בכל תחרות. המרוויחים העיקריים מהמהלך הזה הגולשים, שיזכו לקבל שרות איכותי ואתר מתקדם".

על-פי סקר TIM לחודש אוקטובר, אתר וואלה מדורג במקום השני עם שיעור חשיפה שבועי של 67.2%, ויד2 מדורג במקום השביעי עם שיעור חשיפה שבועי של 27.8%.