רגינה קרוצ'קוב הורשעה בהריגת בנה; צפויה ל-12 שנות מאסר

קרוצ'קוב הורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה מיכאל בן ה-4 ע"י הטבעתו בגיגית ■ בעלה, אביו של מיכאל, פנה לשופט וביקש: "דחה את הסדר הטיעון, היא צריכה לשבת בכלא כל חייה"

רגינה קרוצ'קוב, האם שהואשמה כי הטביעה למוות את בנה מיכאל בן ה-4 בגיגית, צפויה להישלח ל-12 שנות מאסר בפועל - כך הוחלט הבוקר (ג') במסגרת הסדר טיעון שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. במסגרת ההסדר, האם חזרה בה מהכפירה באשמה והודתה כי הרגה את בנה הקטן.

סרגיי, בעלה של רגינה, התקשה לקבל את הסדר הטיעון ופנה לבית המשפט בבקשה שידחה אותו על הסף. בתחילת הדיון הציגה עורכת דינה של קרוצ'קוב, אורית חיות, מכתב שכתב סרגיי, שכותרתו: "התנגדות נחרצת לפשרה עם הנאשמת".

"אני רוצה לשתף אתכם בצער שהחל לפקוד אותי לפני שנה בדיוק, באותו יום לבי פשוט מת", כתב האב. "קשה לי לבטא רגשות, קשה לי לבכות, אהבתי את בני. מיכאל היה האור בעיניי. הקשר בינינו היה חם ואוהב. באותו יום גם איבדתי את עצמי".

"היא צריכה לשבת בכלא כל ימי חייה"

במכתב מספר סרגיי כיצד כילד גדל ללא אב. לדבריו, הוא ראה במיכאל ז"ל את ההזדמנות להיות עבורו האב שמעולם לא היה לו. במהלך המכתב מפציר אביו של הילד בבית המשפט שלא לקבל את הסדר הטיעון, מתוך רצון שרגינה תשלם מחיר כבד יותר על מעשיה ותשב בכלא במשך כל ימי חייה.

חשוב לציין כי ברוב המקרים, אין לרצון משפחת הקורבן משקל ממשי בחתימה על הסדר הטיעון, אך עם זאת, גורמים בפרקליטות מנסים בדרך-כלל לקחת את ההתנגדות לתשומת-ליבם.

ההחלטה אם לקבל את הסדר הטיעון במשפטה של קרוצ'קוב תתקבל בחודש הבא.