גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של לי קופר - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודד בשלב הגמר גם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.

גלר-נסיס טיפל עד לאחרונה בתקציב אחר מתחום האופנה - הוניגמן ו-TNT, אך תקציב הוניגמן עבר ליהושע TBWA, ותקציב TNT עבר לבאומן-בר-ריבנאי.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בחברת קונספט שיווק, זכיינית המותגים לי קופר ובלו בירד בישראל, על הפסקת ההתקשרות עם משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, והחל סבב שיחות פגישות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - שהצטרף בהמשך וכאמור זכה בתקציב.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של קונספט שיווק עמד ב-2008 על כמיליון דולר במחירי מחירון, ומתחילת 2009 (עד ספטמבר) על כמיליון דולר במחיר מחירון.

לי קופר הוא מותג בריטי שנוסד על-ידי מוריס קופר בשנת 1908, ומשווק ב-70 מדינות ברחבי העולם. בארץ משווק לי קופר כ-14 שנה.