יו"ר מליסרון, ליאורה עופר: "העיתונות עושה שקשוקה ממשפחת עופר"

טוענת כי התקשורת וחברי הכנסת מתייחסים לעסקי משפחת עופר כמקשה אחת - ומייחסים גם לאביה, יולי עופר, את מסקנות הסרט "שיטת השקשוקה" ■ סוחרים בקניוני מליסרון: "יש בסיס לתביעה בשל פרשת הסחיטה בקריון"

יו"ר מליסרון , ליאורה עופר, מתנערת מה"שקשוקה": עופר תקפה היום (ד') את התקשורת ואת חברי כנסת המתייחסים, לדבריה, לעסקי משפחת עופר כמקשה אחת ומייחסים גם ליולי עופר, אביה, את מסקנות הסרט "שיטת השקשוקה".

דבריה של עופר נאמרו היום (ד') בוועידת הקניונים השנתית המתכנסת בחסות "גלובס" זו השנה הרביעית באילת.

"הסלט או השקשוקה שעושה העיתונות, בבורות מוחלטת, בהכללת האחים או משפחת עופר כקבוצה עסקית אחת - היא עניין מוטעה ושגוי מיסודו. הנשק של הבורות הוא פיזור חומר מודפס, במקרה שלנו מצולם. עיתונאים וחברי כנסת עשו שגיאה בסיסית כששמו את כל עסקי משפחת עופר יחד. נכון שסמי ויולי עופר התחילו את עסקיהם יחד, אבל כשהצטרפנו 'הילדים', העסקים פוצלו. אנחנו משפחה מלוכדת ותומכת, אבל אין בינינו קשר עסקי. יש כאלה שששים לנפנף בשני השמות כקבוצה עסקית אחת", אמרה עופר.

יצויין כי דבריה של עופר הוכנו מראש והוקראו מהכתב.

עופר סירבה היום להתייחס לפרשת מנכ"ל מליסרון, יוסי פרי, אשר לפי החשד לכאורה התאבד על רקע פרשת סחיטה. "אני לא רוצה להתייחס לפרשת יוסי פרי. זה לא קשור אלינו. אף אחד לא תבע. זו מילה של אחד מול מילה של אחר, שאיננו איתנו", אמרה עופר ל"גלובס".

סוחרים בקניוני קבוצת מליסרון טענו היום בפני "גלובס" כי להערכתם יש להם בסיס לתביעה כנגד חברת מליסרון, בשל החשד לכאורה כי כספי הסחיטה ששולמו הועמסו על דמי הניהול שמליסרון גבתה מהם.

קריון, על הגב שלנו, לקחו דמי ניהול מופרזים שמותנים בהסכמים בקוסט. יש בסיס לתביעה, ומליסרון מתחמקת. אנחנו כמה סוחרים שחשבנו להתאגד בתביעה, אבל גם אני מודה כי נוכח הכוח של משפחת עופר היום בקניונים, החלטנו לא להתעסק אתם. יש להם קניונים מובילים, ומשפחת עופר - גם אם לא תצהיר על כך - יכולה להוציא בעתיד מהקניונים רשתות שיתבעו אותה. המשוואה ברורה", אמר ל"גלובס" מנהל אחת מהרשתות.

משפחת עופר מחזיקה היום, בין היתר, בקניון הקריון ובקניון רמת-אביב, ששניהם הגיעו אמש לשלישיית הקניונים המובילים בדירוג הקניונים השנתי של "גלובס".

מדובר מליסרון נמסר בתגובה כי "החברה דוחה על הסף ובשאת-נפש את הטענות. מליסרון תמיד עבדה ועובדת בשקיפות מלאה".