צהוב מהבהב

"רמזור", ב' 22:15, ערוץ 2

טלוויזיה בזמן מיתון, אהבה בימי כולרה, תקראו איך שתקראו לשידור החוזר של כל פרקי "רמזור", אתם לא מרגישים שמישהו עובד עליכם בעיניים?

אני דווקא מחבב את אדיר מילר והסדרה החביבה שלו, אהבתי אותה עוד הרבה לפני שיתר הקולגות שלי החליטו למחול לו על שהוא לא כובל את עצמו לגדר ההפרדה בבילעין בסוף כל פרק, ומעז לנסות ולהצחיק סתם ככה, בלי הקשר פוליטי מחייב. אלא שעם כל הסימפטיה ל"רמזור", שזכתה העונה להערכה שהגיעה לה, שידור חוזר בפריים-טיים? זה מה שיש לקשת להציע?

במבט שני, נדמה שיש ב"תופעת רמזור" משהו שהוא גדול יותר מעוד שידור חוזר של סדרה מצליחה, כי בינינו, מה בדיוק רצינו שקשת תשדר? הפקות חדשות כמעט שאין, סדרות מובילות מחו"ל כבר מזמן לא מגיעות לערוצי הברודקאסט, אז מה נשאר? תעשו לבד את החשבון: אח גדול אחד תוכנית תעודה אחת, ובעודף אפשר להציב את "רמזור" על האור הצהוב שיהבהב כל הלילה.

זו, כמובן, לא רק הבעיה של קשת: בשלושת ערוצי הברודקאסט מוכרים לנו השנה שידורים חוזרים במסווה של "הדבר האמיתי". הדבר המדהים הוא שזה הולך להם בכלל לא רע: נישא על גלי העונה שהסתיימה רק לפני כמה שבועות יצליח אדיר מילר, גם בשידור החוזר, לתת לזכיין לצאת מיום השידורים שמהווה עבורו את "הבטן הרכה" עם אחוזי צפייה סבירים. הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, ניפגש מחר בפרק ההדחה מבית "האח הגדול".