האם חוואי פארמוויל בפייסבוק יגדלו תפו"א של "הדוד משה"?

מגדלי תפוחי האדמה "הדוד משה" מנהל מגעים עם חברת zynga, מפתחת המשחק פארמוויל בפייסבוק, במטרה להכניס את הזנים המיוחדים של תפוחי האדמה לגידול בחווה הווירטואלית

למגדלי תפוחי האדמה "הדוד משה" יש, כמאמר השיר, חווה, וכעת הם רוצים גם להעביר אותה לפייסבוק: חברת "הדוד משה" מקיימת בימים האחרונים מגעים עם חברת זינגה (zynga), מפתחת האפליקציה הפופולרית פארמוויל (FarmVille) בפייסבוק, כדי לשלב במשחק אפשרות לגדל את זני תפוחי האדמה המיוחדים של "הדוד משה" מהנגב המערבי.

השי רובין, מנכ"ל מפעלי חבל מעון, מספר כי הרעיון לפרסם את המוצרים במשחק החל משיחה עם נכדיו, שסיפרו לו שהם קמים מוקדם בבוקר לחליבה. רובין שמח בתחילה על ההמשכיות של דור החקלאים, אבל מהר מאוד התברר לו כי הכוונה היא לחליבה וירטואלית בפארמוויל שבפייסבוק.

משיחות שקיים במפעל עמד רובין על הפופולריות הרבה של החווה הווירטואלית ועל הקשר והמחוייבות שיש לחקלאי - הווירטואלי - עם המשק, והחליט למנף את הנושא כפלטפורמה פרסומית.

לדברי רובין, בחברת zynga השתעשעו מהרעיון והסכימו לקדם את האפשרות לתת לחקלאים הווירטואליים לרכוש את תפוחי האדמה של "הדוד משה" - המתחלקים למספר זנים שמתאימים לבישול, לטיגון ולאפייה - ולגדל אותם בחווה.

לדברי רובין, המהלך משקף את הערך הכלכלי שנוצר ממאגר השחקנים הישראלים בפארמוויל. "אישית, אני מקווה שזה יקרב גם את דורות ההמשך לעולם החקלאי", אמר רובין.