יחימוביץ' מצהירה: שווה 1.25 מיליון ש' כולל דירה בדרום ת"א

עוד בפירוט הצהרת ההון של יו"ר ועדת האתיקה ויוזמת הצעת החוק לשקיפות מלאה בענייני נבחרי ציבור: קרן השתלמות בסך כ-360 אלף שקל וקופות גמל בסך כ-145 אלף שקל

הונה ושווי נכסיה של ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) מסתכמים ב-1.24 מיליון שקל, כשהיא בעליה של דירה בדרום ת"א בשווי 1.1 מיליון שקל. כך עולה מהצהרת ההון שחשפה אתמול (ג') חברת הכנסת, אשר הגישה הצעת חוק להסדרת גילוי לציבור של ענייניהם של נבחרי ציבור.

בהצהרת ההון המלאה שלה, שחשפה חברת הכנסת באתר האינטרנט שלה, מפורטים נכסיה של יחימוביץ': דירה בת"א ששוויה כ-300 אלף דולר (מעט יותר מ-1.1 מיליון שקל) ועליה משכנתא בסך 100 אלף דולר. ליחימוביץ' קרן השתלמות בסך כ-360 אלף שקל, וקופות גמל בסך כ-145 אלף שקל.

יחימוביץ, יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, אמרה: "לדעתי, חשיפת הצהרת ההון היא חובה ולא רשות. יש נבחרי ציבור שברשותם עסקים ורכוש, והם חייבים להיות שקופים כדי שהציבור יהיה בטוח שהשר או הח"כ לא פועלים בניגוד עניינים. זה אולי לא נעים, אבל כמו שיש זכויות יש גם חובות".

לצד יחימוביץ' פירסמו הצהרות הון גם חברי הכנסת אילן גילאון (מרצ), מרינה סולודקין (קדימה), רוברט טיבייב (קדימה), אורית נוקד (עבודה), יואל חסון (קדימה) וחיים אורון (מרצ). מבין השבעה, חברת הכנסת ה"שווה" ביותר היא יחימוביץ'.

ח"כ אורון, חבר קיבוץ להב בנגב, הצהיר כי אין לו כל רכוש פרטי מלבד תכולת ביתו.