חברת התעופה bmi תפסיק את הטיסות בקו ת"א-לונדון ב-9 בינואר

הפסקת הטיסות תיעשה במסגרת רה-ארגון שמבצעת לופטהנזה, אשר רכשה את bmi לאחרונה ■ מלבד קו ת"א-לונדון תפסיק החברה לטוס גם בקו לונדון-בריסל ולונדון-אמסטרדם

חברת התעופה הבריטת bmi הודיעה היום (ד') במפתיע על הפסקת הטיסות בקו תל-אביב-לונדון.

bmi פועלת בישראל ממארס 2008. החברה הפעילה עד היום 14 טיסות בשבוע על הקו ללונדון, ולקראת החורף הקרוב הודיעה על צמצום שתי טיסות שבועיות.

בחודשים האחרונים העמיקה החברה את פעילותה בישראל, ובחודשים האחרונים היו אף פעמים בהם נרשמו בה מספר גבוה יותר של נוסעים בקו ללונדון מאשר בחברת בריטיש איירווייס.

לפני מספר שבועות נרכשה החברה על-ידי חברת לופטהנזה. במסגרת הרה-ארגון שעורכת לופטהנזה הודיעה bmi על הפסקת הטיסות למספר יעדים. מלבד קו תל-אביב-לונדון תפסיק החברה לטוס גם בקו לונדון-בריסל ולונדון-אמסטרדם.

על-פי הודעת החברה, הטיסה האחרונה בקו לונדון-תל-אביב תצא מלונדון ב-9 בינואר, וטיסה זו תעזוב את ישראל ב-10 בינואר. בחברה הבטיחו כי לנוסעים שרכשו כרטיסים לתאריכים מאוחרים יותר יימצאו פתרונות.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי חברת התעופה הבריטית הודתה כי ייתכן שלא תוכל לפעול כ"עסק חי" מעבר לשנה הקרובה בשל משבר מימון חמור. החברה, המעסיקה 4,800 עובדים, זקוקה למימון נוסף בסך 190 מיליון ליש"ט, וזאת עד לתום אוקטובר 2010. לופטהנזה הגרמנית, שהשתלטה על bmi מוקדם יותר השנה, התחייבה ל-95 מיליון ליש"ט מתוך סכום זה. החברה מקווה להשלים את היתר באמצעות מכירת המשבצות היוקרתיות שלה בנמל-התעופה הית'רו.