נמצא קונה חדש לבי-קונטקט: תימכר תמורת 2.57 מיליון שקל

בעלי חברת האינטרנט והתוכן הסלולרי לשעבר, ערן פפר, יצחק ישראל ועדי מערבי ימכרו מניותיהם בחברה לחברת ד.ג.ר. ניו קפיטל וחברת א. תשרי תמורת סכום של 858 אלף שקל כ"א

חברת האינטרנט והתוכן הסלולרי לשעבר, בי קונטקט, הודיעה היום (ה') כי בעלי השליטה בחברה, ערן פפר, יצחק ישראל ועדי מערבי חתמו על הסכם למכירת מניותיהם בחברה לחברת ד.ג.ר. ניו קפיטל וחברת א. תשרי בתמורה לסכום כולל של 2.57 מיליון שקל.

בהתאם להוראות ההסכם, כל אחד מבעלי השליטה ימכור את כל המניות שברשותו תמורת סכום של 858 אלף שקל כ"א, שישולם עד 15 בפברואר 2010.

חברת ד.ג.ר ניו קפיטל הינה חברת יזמות הפועלת בענף הנדל"ן. החברה הוקמה על ידי היזם הוותיק יוסי דלגושן, מעורבת כיום בתכנון והקמה של פרויקטים למגורים נרחבים הכוללים מאות יחידות דיור באזור המרכז ואזור השרון. החברה מתמחה גם בהקמת קבוצות רכישה למגורים, וכן באיתור רכישת קרקעות, תכנון ופיתוח בנייה משלב הרכישה ועד לשלב המסירה בפועל.

המכירה שלא יצאה אל הפועל

נזכיר, כי באוקטובר האחרון, ההסכם למכירת השלד הבורסאי בי קונטקט לא יצא אל הפועל והוא נשאר בידי הבעלים הנוכחיים שלו. חברת 101 ייעוץ כלכלי בינלאומי, המוחזקת על-ידי אן ודב זלינגר ואלי גור - הרוכשים שהיו מיועדים, לא קיימו את הוראות ההסכם והעסקה לא הושלמה. בהסכם המכירה המקורי היו אמורים הרוכשים לשלם דאז 2.5 מיליון שקל עבור 48.5% ממניות החברה.

בשנה שעברה נמכרה פעילותה של בי קונטקט לחברת יוניסל תמורת 1.65 מיליון דולר. כיום מתפקדת החברה כשלד בורסאי עם 3.3 מיליון שקל בקופה. היא הפכה לחברה ציבורית ביוני 2006, כשגייסה מהציבור 28 מיליון שקל בהנפקת מניות ואג"ח להמרה לפי שווי חברה של כ-30 מיליון שקל. בין אחזקותיה של החברה ניתן למנות את אתרי האינטרנט "לילה" ו"מקושרים". מיד לאחר ההנפקה מינתה החברה ליו"ר הדירקטוריון שלה את יעקב פרי, כיום יו"ר דירקטוריון בנק מזרחי-טפחות ודירקטור בחברות נוספות.