ממוקדת משקיעים: חברת הסטארט-אפ Bizo גייסה 6 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקנית היא ספין-אוף של חברת Zoominfo, שמציעה פלטפורמה לחיפוש מידע על עסקים ואנשי עסקים ■ בגיוס, שהובילה קרן ההון סיכון בסמר, השתתפו המשקיעים הקודמים של החברה ממנה פוצלה Bizo, זום-אינפו

חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקנית Bizo, ספין-אוף של חברת Zoominfo, השלימה גיוס של 6 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון בסמר. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקודמים של זום-אינפו - Venroc, Vulcan פרטנרס ו-Ascent ונצ'רס, שמחזיקים גם מניות בחברה-הבת.

Zoominfo הוקמה בשנת 2000 על-ידי היזם הישראלי יונתן שטרן יחד עם ראסל גלאס, והיא מציעה פלטפורמה לחיפוש מידע על עסקים ואנשי עסקים.

החברה כוללת בפלטפורמה מידע על 45 מיליון אנשים ו-5 מיליון עסקים. ב-2008 שטרן וגלאס עשו ספין-אוף לחטיבת הפרסום של החברה, והקימו את Bizo - פלטפורמה לפרסום ממוקד, אשר מתבססת על נתוני הדמוגרפיה העסקיים של המשתמשים.

כך, המערכת יודעת לנתח תנועת גולשים עסקית שמבקרת באתר מסוים, ולהציע למשווקים פלטפורמה להצגת פרסומות מפולחות ורלבנטיות לגולשים. החזון של ביזו הוא להקים את פלטפורמת הפרסום B2B (שיווק לעסקים) הגדולה ביותר בעולם.

שטרן, המשמש כמנכ"ל זום-אינפו והמדען הראשי של החברה, הוא יזם ישראלי ותיק. בעברו הקים את CardScan, שפיתחה פיתרון לקריאת כרטיסי ביקור, ו-ServiceSoft שפיתחה כלים מקצועיים לאבחון ותיקון טכנולוגיות מורכבות. לשטרן יש תואר ראשון ושני במדעי המחשב מהטכניון, והוא אף זכה במדליה מנשיא המדינה עבור תרומתו הטכנולוגית לביטחון המדינה.