דיווח: "שליט יועבר למצרים בימים הקרובים"

מקורות מצריים העריכו ב"קול פלסטין", כי החייל החטוף, גלעד שליט, יועבר לידי חסות מצרית בימים הקרובים, כך דוווח הבוקר (שבת) בגלי צה"ל ■ הגורמים סיפרו כי בימים האחרונים תוגבר מעבר רפיח בצורה חריגה ומשמעותית על-ידי חיילים מצרים

מקורות מצריים העריכו ב"קול פלסטין", כי החייל החטוף, גלעד שליט, יועבר לידי חסות מצרית בימים הקרובים, כך דיווח הבוקר (שבת) גלי צה"ל. לראייה, סיפרו הגורמים כי בימים האחרונים תוגבר מעבר רפיח בצורה חריגה ומשמעותית על-ידי חיילים מצרים.

"זו הפעם הראשונה שיש כזו נוכחות ביטחונית באיזור", הסבירו הגורמים, "כניסה של אנשי חמאס בכירים למצריים וחזרה הוא דבר שכיח - וברור כי כעת משהו חריג מתרחש".

אמש דיווחה רשת "פוקס ניוז" האמריקנית כי לפי מקורות המקורבים למשא-ומתן נראה כי העסקה תושלם בשבוע הבא, לאחר שובו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מביקורו בגרמניה. "מה שאנחנו רואים עכשיו הוא סוף המשחק", סיפר אחד המקורות, שביקש להישאר בעילום שם.

עם זאת, גורמים מצריים טוענו כי בחמאס טרם הכריעו במגוון נושאים הקשורים לעסקה, וכי לא יקבלו החלטות בעניין עד אחרי חג הקורבן, שמסתיים ביום שני. דיווח דומה התפרסם שלשום ברשת אל-ערבייה.