הוועד למלחמה באיידס: שיר מצליח הוא למעשה חלק מקמפיין

השיר "Going all the way" של ההרכב "SDIA", ששמו בהיפוך הוא "AIDS", הושק לפני כ-6 שבועות כחלק מקמפיין ליום האיידס הבינלאומי שחל היום ■ השיר זכה להצלחה בתחנות הרדיו ואף להתעניינות עולמית

הוועד למלחמה באיידס חשף אתמול כי שיר מצליח של הרכב מוזיקה חדש, "SDIA", הוא למעשה חלק מקמפיין ליום האיידס הבינלאומי שחל היום (ג'). השיר "Going all the Way" של ההרכב ששמו בהיפוך הוא למעשה "AIDS", איידס, הושק לפני כ-6 שבועות וזכה להצלחה בתחנות הרדיו ואף להתעניינות עולמית. בשיר הקמפיין, מספרת בחורה סקסית על חיי האהבה ההרפתקניים שלה.

השיר שהופץ לכל תחנות הרדיו בישראל הוא בעצם פרויקט שנוצר על ידי הוועד כדי שיתפשט ויגיע לכמה שיותר אנשים. זאת על מנת להוכיח את מוטו הקמפיין, "תראו כמה קל להדביק. לכו להיבדק!". השיר זכה למאות השמעות בכל תחנות הרדיו בישראל ובמשך 3 שבועות בלבד הוא קיבל זמן אוויר ברדיו של מעל 5 שעות, בשווי חשיפה של מיליוני שקלים. זאת, מבלי שכלי התקשורת השונים ידעו מרבית הזמן כי מדובר בשיר שהוא למעשה קמפיין של שלמור אבנון עמיחי Y&R.

השיר זכה בסך הכול למעל 150,000 השמעות. השיר הגיע למקום רביעי במצעד המוסיקה של ידיעות אחרונות, הגיע למקום תשיעי במצעד ההורדות של סלקום, הושמע מדי יום בתוכניתו של דידי הררי ברדיו ללא הפסקה, באינטרנט הושמע השיר 87,500 פעמים במסגרת קמפיין של NOKIA והושמע ביותר מ-300 בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ. בשבת האחרונה, השיר היה שיר ההשכמה בתוכנית "האח הגדול".