בזק השלימה החלפת מרכזיות נורטל במוקדי השירות (Call Center) ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים בהשקעה של 6 מיליון שקל. החלפת המרכזיות היא פרויקט שבבזק עובדים עליו כבר 3 שנים ורק כעת הוא מושלם. הסיבה לעיכובים הרבים בפרויקט נעוצה בהחלטה של הנהלת בזק לערוך מכרז שני מתוקן לאחר שהמכרז הראשון שנערך בתקופת ההנהלה הקודמת לא היה טוב מספיק לשיטתה של ההנהלה הנוכחית.
נזכיר שבמכרז הראשון זכתה AVAYA שגם זכתה בסופו של דבר במכרז השני. הפתרון שלה יכלול מתגים של Juniper. מוקדי השירות החדשים של בזק כוללים כ-2,200 עמדות בכ-10 אתרים הפזורים ברחבי הארץ מחיפה ועד באר שבע, ומטפלים בלמעלה מ-150 אלף פניות ליום. זוהי אחת ממרכזיות ה-IP הגדולות בישראל, במונחים של כמות פניות (בזמן נתון). בנוסף, מדובר בפריסה רחבה עם כמות אדירה של שלוחות, תוך ניהול משאבים ותורים, מה שהפך את הפרויקט לגדול מסוגו בישראל.
יובל קינן, סמנכ"ל ההנדסה של בזק, "מערך מרכזות ה-IP ורשת התקשורת החדשה במוקדי השירות של בזק הם מהמתקדמים בעולם, ומותאמים לאספקת שירותים חדשים בעידן ה-NGN ובנוסף, מספקים אופציות רבות ומגוונות לשירותים חדשים בעתיד. מוקדי השירות החדשים של בזק מסוגלים כעת לתמוך טוב יותר בנציגי השירות של בזק ולספק מענה מהיר ויעיל לאלפי פניות מלקוחות בו זמנית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.