הזמני הפך לקבוע: רוני סופר מונה למנכ"ל גזית גלוב

סופר החל לעבור בגזית גלוב בשנת 1997 ומילא בה שורה של תפקידי ניהול

דירקטוריון גזית גלוב , שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, אישר את מינויו של רוני סופר לתפקיד מנכ"ל החברה. עד כה מילא סופר את תפקיד ממלא מקום המנכ"ל מאז עזב מיקי בר חיים את תפקיד המנכ"ל בחודש יוני.

סופר בן ה-38, שמילא עד כה את תפקיד מנכ"ל ונשיא גזית ארצות הברית, הצטרף לקבוצה לפני כ-13 שנה. בד בבד הוא גם משמש ממלא מקום גזית גלוב אמריקה, שהיא חברה ציבורית חדשה שהונפקה באוגוסט בבורסה של טורונטו לאחר ספין אוף שבמסגרתו הוציאה הקבוצה את מניות אקוויטי 1 מ-First Capital ויצקה את פעילות המרכזים הרפואיים בקנדה לגזית גלוב אמריקה.

את מקום מגוריו, שהיה בשמונה השנים האחרונות במיאמי שבארה"ב, העתיק סופר לתל אביב בחודש אוגוסט בעקבות מינויו לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל גזית גלוב.

סופר החל לעבור בגזית גלוב בשנת 1997 ומילא בה שורה של תפקידי ניהול. סופר ניהל את תחום המימון התאגידי ושוק ההון עד 2001, אז הוא מונה לסמנכ"ל בחברה. כשנה מאוחר יותר הוא מונה למנכ"ל ונשיא גזית גלוב ארה"ב ובמסגרת תפקיד זה הוא היה אחראי על פיתוח פעילות הנדל"ן הרפואי (Healthcare Real Estate). תיק הנכסים הנוכחי של פעילות זו כולל 15 בנייני משרדים רפואיים במזרח ארה"ב וקנדה ו-2,000 יחידות דיור מוגן בשווי נכסי של למעל מחצי מיליארד דולר. כן מילא סופר תפקיד מרכזי ברוב מהלכי ה-M&A שנעשו בקבוצה בשנות עבודתו.

כצמן מסר כי "במהלך 13 שנות עבודתו בקבוצה הוביל רוני חלק גדול מהמלכים העסקיים והאסטרטגיים לרבות פעילות בתחום הרכישות והמיזוגים שהביאו, בין היתר, להתפתחות ולצמיחה המשמעותית בפעילות הקבוצה בעשור האחרון. בשנים האחרונות, טרם מינויו כממל מקום מנכ"ל, הוביל רוני, בין היתר, את פיתוחה של פעילות ה-Healthcare Real Estate של הקבוצה. תחת הנהגתו הפכה פעילות זו לפלטפורמה עסקית מובילה וצומחת בעלת שווי של למעלה מחצי מיליארד דולר. אני משוכנע שניסיונו הרב, מנהיגותו והיכרותו העמוקה ורבת השנים עם שוקי הנדל"ן וההון בעולם יתרמו להמשך צמיחתה של גזית גלוב וביסוסה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בעולם בתחומה".

בשיחה עם "גלובס" שהתנהלה באוקטובר אמר סופר כי "השנה האחרונה היתה מאוד לא שגרתית בנושא הפיננסי, ובשנה זו התמקדנו בצליחת המשבר העולמי ובהתמודדות עמו וכן בניצול הזדמנויות השקעה נדירות בחברות הבנות ובחברות הקבוצה".