רשות השידור משלמת לאבי רצון 25 אלף שקל בחודש - למרות שתוכניתו בוטלה

רצון משמש כפרשן המשחק המרכזי פעם בשבוע ■ חרף המצב של הרשות נחתם מול רצון "חוזה טאלנט" ■ רשות השידור: "הוא עיתונאי ותיק ומנוסה, שרשות השידור מפיקה ויכולה להפיק ממנו תועלת רבה"

רשות השידור משלמת מדי חודש לעיתונאי אבי רצון 25 אלף שקל בעבור פרשנות של פעם בשבוע במשחק המרכזי של ליגת העל. חרף המצב הקשה של הרשות, נחתם מול רצון לפני 3 חודשים "חוזה טאלנט" למטרות העלאת תוכנית ספורט מרכזית. אולם משהוחלט לבטל את התוכנית, נאלצה הרשות להמשיך ולהעסיק את עיתונאי הספורט, מאחר שכבר נחתם עמו חוזה.

"התוכנית עברה את כל האישורים הנדרשים, ומתכונתה ועלותה סוכמה עם אבי רצון", הסבירו ברשות השידור. "עם זאת, לאחר שרשות השידור רכשה את זכויות השידור של המשחק המרכזי בליגת העל, הנהלת הרשות החליטה להעביר את התקציב מהתוכנית של רצון למימון רכישת זכויות השידור".

רצון כבר הגיש בעבר את התוכנית "בטריבונה" בערוץ 1, והתוכנית זכתה לכ-3% רייטינג בממוצע. לאחר ההחלטה לבטל את תוכנית הספורט המתוכננת, הוחלט לשלב את רצון בתוכניות שונות של רשות השידור. על כן הוא צורף כפרשן למשדרי ליגת העל, למרות שכבר יש בהם פרשן, והוא מופיע מדי פעם בתוכניות הערוץ.

מרשות השידור נמסר כי "כדי להימנע מהפרת הסכם ומתוך נכונות לחסוך, סוכם עם רצון כי הוא יהיה פרשן קבוע במשחק המרכזי. עוד סוכם על מתכונת העסקה אישית בכל תוכניות האקטואליה והספורט של הרשות. רצון הוא עיתונאי ותיק ומנוסה, שרשות השידור מפיקה ויכולה להפיק ממנו תועלת רבה. ההסכם עם רצון נחתם לתקופה של כשנה, ועל-פיו הוא מחוייב להופיע במספר פעולות מדי שבוע, ובהתאם לביצוען משולם לו שכרו. השכר החודשי של אבי רצון לא יהיה גבוה מ-25 אלף שקל".

אבי רצון סירב להגיב לידיעה.