עו"ד רון גזית מרגיע: "כל לקוחות העוגן הבטיחו את הישארותם במשרד"

בתחילת השבוע הונחתה מהלומת מחץ על משרד עוה"ד רון גזית-רוטנברג: 7 שותפים ו-18 עורכי דין עזבו והקימו משרד עצמאי - דבר שעורר חשש מבריחת לקוחות ממשרד גזית

ביום שני השבוע הונחתה מהלומת מחץ על משרד עוה"ד רון גזית-רוטנברג: 7 שותפים ו-18 עורכי דין - 25 עובדים - עזבו את המשרד יחד עם חלק מלקוחותיו והקימו משרד עצמאי.

בעוד המשרד החדש מתחיל את דרכו עם 25 עורכי דין ומתברג במקום של כבוד בקרב המשרדים הבינוניים, צנח משרד רון גזית-רוטנברג צניחה חופשית, ישירות אל המשרדים הקטנים המעסיקים 10 עורכי דין ופחות.

אולם הבעיה האמיתית של המשרד אינה בעיה של גודל, אלא החשש מבריחת לקוחות משמעותיים, שירגישו כי מצבו של המשרד כיום אינו יציב כתמול-שלשום, וכי הוא אינו יכול לספק להם את כל השירותים כבעבר.

עם זאת, עו"ד רון גזית, ראש המשרד, מנסה להרגיע היום (ד') את החשש מבריחת לקוחות ומודיע כי "כל לקוחות העוגן של משרד רון גזית-רוטנברג ושות', שעובדים עם המשרד במשך שנים רבות, הבטיחו את הישארותם במסגרת המשרד. המשרד נערך וימשיך לתת ללקוחותיו שירות איכותי כפי שהורגלו".

משרד רון, גזית-רוטנברג, שהוקם ב-1986 על-ידי עוה"ד רון גזית (אליו הצטרף בהמשך עוה"ד בני רוטנברג), עוסק בתחומי המשפט המסחרי והאזרחי, ונחשב לאחד המובילים בישראל בתחום התקשורת, המחשוב והטכנולוגיה. עם לקוחותיו הגדולים נמנים מיקרוסופט, קוקה-קולה, פרטנר, שידורי קשת, שופרסל, אל-על, מיקרוסופט ועוד.

נזכיר כי המשא-ומתן למיזוג בין "שאריות" משרד רון גזית-רוטנברג, לאחר הפיכת החצר שהתחוללה בו השבוע, לבין משרד גורניצקי נמצא בשלבים מתקדמים, וככל הנראה שני המשרדים יודיעו על מיזוג כבר בשבוע הבא.