סלקום - הפרסומת האהובה ביותר השבוע, פלאפון - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות לבנק מזרחי-טפחות ולבמבה של אסם ממשיכות להופיע במקום מכובד בטבלה למרות שלא שודרו השבוע ■ הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר בטלוויזיה השבוע מבחינה תקציבית

לאחר שבועיים בהן דורגה הפרסומת של סלקום באמצעות גיתם BBDO במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות, הצליחה השבוע הפרסומת להעפיל אל המקום הראשון. גם ברשימת הפרסומות הזכורות זוכה הפרסומת למקום השלישי המכובד.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי במשך 3 השבועות האחרונים יש עלייה הדרגתית בשיעורי האהדה לפרסומת של סלקום. לפי דגני, "ניתן לראות כי עלייה ברמת החשיפה תורמת תרומה חיובית למידת ההבנה והאהדה של הפרסומת, בייחוד בפרסומת מסוג זה אשר המסר הקריאטיבי מנסה 'לספר סיפור'".

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר, זה השבוע השני ברציפות. שיעורי הזכירה לפרסומת עומדים על 13.2%. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום השלישי.

הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון: כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן IPG והפרסומת של אסם לחטיף במבה באמצעות פובליסיס-אריאלי הן זכורות ואהובות - למרות שלא שודרו כלל במהלך השבוע האחרון. בתחום האהדה מדורגות הפרסומות במקומות החמישי עם שיעורי אהדה של 11.8% ובמקום התשיעי עם שיעורי אהדה של 5.7% בהתאמה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה במספרן ביחס לשבוע שעבר: 271 לעומת 313 בשבוע שעבר. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר: 38.3 מיליון דולר לעומת כ-38.8 מיליון בשבוע שעבר.

22