שכרה של סמדר נמרודי-רינות יומר מ-10,000 ד' ל-45,000 ש'

מדובר בשכר גבוה בכ-20% משכרה החודשי הקודם, לפי שער הדולר הנוכחי ■ בנוסף תקבל נמרודי-רינות, יו"ר מלונות הכשרה ובתו של יעקב נמרודי, מענק חד-פעמי בסך 230 אלף שקל על "פועלה ותרומתה להישגי החברה בשנים האחרונות"

משפחת נמרודי איננה מאמינה כנראה בדולר. חברת מלונות הכשרה , שבבעלות הכשרת הישוב שבשליטת משפחת נמרודי, הודיעה היום על כינוס אסיפת בעלי המניות לאישור תנאי ההעסקה המחודשים של יו"ר החברה, סמדר נמרודי-רינות, בתו של יעקב נמרודי ואחותו של עופר נמרודי, בעלי השליטה בהכשרת היישוב.

על פי הסכם ההעסקה המחודש של נמרודי-רינות, שכרה, שעמד עד כה על עשרת אלפים דולר בחודש, לפי שערו היציג של הדולר, יוסב לשכר שקלי בגובה 45 אלף שקל, גבוה בכ-20% משכרה החודשי הקודם, לפי שער הדולר הנוכחי.

שכרה של נמרודי-רינות אף יוצמד למדד המחירים לצרכן והוא עודכן רטרואקטיבית מחודש נובמבר האחרון. בנוסף לעלות השכר החודשית המעודכנת, יתבקשו בעלי המניות לאשר תשלום מענק חד פעמי בגובה 230 אלף שקל לנמרודי-רינות "בגין פועלה ותרומתה להישגי החברה בשנים האחרונות ולאור התוצאות העסקיות לשנת 2008".

בשנת 2008 רשמה מלונות הכשרה הפסד של כ-6.5 מיליון שקל. הפסדי החברה מתחילת 2009 ועד סוף ספטמבר הסתכמו בכ-1.2 מיליון שקל. למלונות הכשרה גירעון של 22.2 מיליון שקל בהון החוזר.