אתר התמ"ת מעלה סקר צרכני לגיבוש עמדות לקראת חקיקה

הסקר כולל מספר שאלות קצרות בנושאי סימון מוצרים, גודלן של "האותיות הקטנות", מודעות הצרכנים לחוקים ועוד ■ ח"כ אורית נוקד: "לאתר יש יותר ממיליון כניסות בחודש. זו במה מצוינת לצרכנים להשמיע את קולם"

משרד התמ"ת מעלה לאתר האינטרנט שלו סקר צרכני גדול, שנועד לגבש עמדות לקראת חקיקה בהמשך. מאחורי היוזמה עומדת סגנית שר התמ"ת, ח"כ אורית נוקד, שאומרת כי "לאתר יש יותר ממיליון כניסות בחודש. זו במה מצוינת לצרכנים להשמיע את קולם בנושא".

החל מהיום ניתן למצוא באתר משרד התמ"ת (http://www.moital.gov.il) סקר צרכנים, ובו מספר שאלות קצרות בנושאי סימון מוצרים, גודלן של "האותיות הקטנות", מודעות הצרכנים לחוקים בתחום ועמדת הצרכנים בנוגע למחירים שאינם "עגולים" המוצגים בחנויות הראווה ועל המדפים - כמו 9.99.

עוד מבקש הסקר לבדוק את מודעותם של הצרכנים לחוקים שכבר הועברו לטובתם ואת התנהגותם במקרים שהם חשים פגיעה בזכויותיהם.

לדברי ח"כ נוקד, "מעבר לסקרים שמבצעים הגורמים המקצועיים במשרד בנושא הצרכנות, חשוב לי לדעת את עמדות הצרכן הישראלי במספר נושאים בתחום, בעיקר על מנת לדעת מה מפריע לו, ולכן מוזמנים הצרכנים גם להשאיר בסוף השאלות כל רעיון או הצעה".