נוקיה 6730 קלאסיק - חכם בעיצוב פשוט

למרות האהדה לטלפונים החכמים עם מסכי המגע או המקלדות המלאות, רוב הציבור עדיין מחפש סלולריים עם עיצובים קלאסיים ■ ה-6730 של נוקיה פונה לקהל זה, אולם מחירו יקר יחסית לתמורה שמקבלים

הטלפונים החכמים עם מסכי המגע או המקלדות המלאות הצליחו לזכות בשנה האחרונה לאהדה רבה, אולם הסלולריים המגיעים בעיצובים הקלאסיים, הם עדיין אלו שרוב הציבור מחפש. נוקיה השיקה לאחרונה בארץ את דגם 6730 קלאסיק, הפונה לקהל שרוצה טלפון חכם בסיסי.

נוקיה 6730

*עיצוב: ה-6730 מגיע בעיצוב הקלאסי המלבני של נוקיה, כאשר הוא כולל מראה שחור דק בעובי של 12.6 מ"מ ומשקל של 83 גרם. המכשיר נעים למגע, גם בכפתורים וגם בעטיפה האחורית שלו, העשויה מעין גומי רך. כמו כן, הדגם כולל גם כפתור ייעודי לצד המכשיר, המאפשר להתאים אותו ליישומים שונים לפי בחירת המשתמש וכפתורים בולטים לביצוע מחיקה ולכניסה לתפריט.

*אינטרנט ודוא"ל: בדומה למכשירים יותר מתקדמים של נוקיה, ה-6730 מגיע עם יישום המיילים המוצלח של החברה, המאפשר לקבל מיילים בדחיפה לפי שעות מוגדרות בממשק פשוט להגדרה ובאפשרות נוחה לקריאת הדואר. הבעיה היחידה היא שלמכשיר הזה אין WiFi, כך שתהיו חייבים להסתמך על חבילת הגלישה שלכם (מה שיכול להפריע ללקוחות שרוצים להוריד אפליקציות רבות מחנות היישומים של נוקיה, אבל לא רוצים לרכוש חבילות גדולות).

*ניווט: GPS פנימי לניווט בכבישים בתוכנות חינמיות או בתשלום.

*צילום: מצלמת 3.2 מגה פיקסל שסיפקה תוצאות נמוכות גם בצילום תמונות וגם בווידיאו.

*בשורה התחתונה: מכשיר מוצלח למי שמחפש טלפון חכם בעיצוב פשוט, אולם מחירו יקר יחסית לתמורה שמקבלים.

*מחיר באורנג': 2,124 שקל (או 59 שקל כפול 36 חודשים).

*ציון: 8.