הכנ"ר עו"ד שלמה שחר מועמד לכהן כשופט מחוזי

שחר מועמד לכהונת שופט במחוזי בירושלים או במחוזי מרכז ■ הוועדה לבחירת שופטים פרסמה הערב את רשימת המועמדים שעניינם יידון בישיבתה הקרובה ב-8 בינואר

כונס הנכסים הרשמי, עו"ד שלמה שחר, מועמד לכהונת שופט מחוזי במחוזי בירושלים או במחוזי מרכז. הוועדה לבחירת שופטים פרסמה הערב (ב') את רשימת המועמדים שעניינם יידון בישיבתה הקרובה, ב-8 בינואר.

שחר מכהן ככנ"ר וכאפוטרופוס הכללי מאז תחילת 2002, אז החליף את שמואל צור שמונה לשופט בבית הדין הארצי לעבודה. שחר שימש לפני כן כיועץ משפטי במשרד המשפטים מאז שנת 1998. קודם לכן שימש כעורך דין בתחום האזרחי-מסחרי.

על 3 תקנים בבית המשפט המחוזי מרכז מתמודדים, מלבד שחר, גם שופטי השלום שמואל בוקובסקי, עירית וינברג-נוטוביץ, בלהה טולקובסקי ויחזקאל קינר.

על תקן שופט אחד במחוזי בירושלים מתמודדים, מלבד שחר, גם שופט השלום ד"ר אבי טננבוים ושופט בית המשפט לענייני משפחה בן-ציון גרינברגר.

על תקן אחד בבית המשפט לענייני משפחה במחוז המרכז מתמודד עו"ד יחזקאל אליהו. על תקן אחד של שופט שלום בירושלים מתמודד הרשם עבאס עאסי. על תקן אחד של שופט תעבורה במחוז הדרום מתמודד עו"ד רפאל ימיני.

יצויין כי השמות המתפרסמים אינם המועמדים היחידים לתקנים הקיימים, שכן הוועדה רשאית לבחור גם במועמדים ששמותיהם פורסמו בעבר ולא נבחרו לתפקיד.

השמות מתפרסמים בנוסף על שמות המועמדים הקודמים, שכן לא ניתן לדון במועמד ששמו לא פורסם ברשומות. הפרסום נעשה כדי לאפשר לכל אדם לפנות לוועדה בבקשה מנומקת שלא לבחור במועמד מסוים.