טוויטר משודרג: מאפשר התממשקות עם כל הרשתות החברתיות המובילות

Tweetdeck, האפליקציה הפופולרית ביותר בטוויטר, השיקה גרסה עדכנית וממשק קל יותר לשימוש ■ וגם: לרגל השקת ה-iPhone בישראל, אפליקציה חדשה תסייע לכם לחלוק אירועים מיוחדים עם אחרים

1. קידום עצמי

מבקשים לקדם את המותג שלכם או את עצמכם במדיה החברתית? האתר החדש Rumbl יכול לסייע במשימה. אחרי שנרשמים לאתר, המערכת יוצרת עבור המותג ערוץ פרסומת וקידום אישי, ומציעה לו צוות של שגרירים מקוונים.

השגרירים האלו מתחילים לייצר פעילות אינטרנטית עבור המותג במדיה החברתית, במטרה להשפיע על התפיסה הציבורית שלו. זאת, באמצעות יצירת נוכחות בטוויטר ובפייסבוק וכתיבת בלוגים על המותג, לצד פעילות ממותגת בעולם האוף-ליין. השירות מוצע בתשלום, והוא תלוי בפעילות שבוחר המותג לייצר.

2. תמונות שיתופיות

נתקלתם באירוע מיוחד ואתם רוצים לחלוק אותו עם אחרים? אפליקציה חדשה עבור מכשיר ה-iPhone (אייפון) מאפשרת לעשות בדיוק את זה. Knocking מאפשרת למשתמשים לשתף קובצי מדיה בקלות ובזמן אמת.

המשתמשים יכולים לצלם תמונות באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלהם, לבחור באנשי קשר ולחלוק עימם את התמונות באופן מיידי, מבלי שיצטרכו לשלוח את התמונה כקובץ מצורף במייל. בדומה לכך, יכולים משתמשים לשתף משתמשים אחרים שהתקינו את האפליקציה בקטעי וידיאו בזמן אמת.

3. טוויטר משודרג

Tweetdeck, האפליקציה הפופולרית ביותר לשימוש בטוויטר, השיקה גרסה עדכנית, שכוללת בתוכה את הפיצ'רים החדשים של טוויטר, וממשק קל יותר לשימוש.

למשל, התווספה לאפליקציה האפשרות להתממשק עם הרשת החברתית לינקדאין, לצד התממשקות עם פייסבוק ומייספייס, שכבר קיימת. עוד נוספה האפשרות לייבא את רשימות המשתמשים שיצרו המשתמשים בשירות, מידע על מיקומם הגיאוגרפי של המשתמשים ואפשרות פשוטה יותר לרה-טוויט.

4. סייעני טוויטר

נישאר בגזרת טוויטר. TwittLink היא אפליקציה שמקלה על המשתמשים לעקוב אחר הסיפורים החשובים ביותר שמופיעים בשירות המיקרו-בלוגינג, במטרה להישאר מעודכן בשיחה שמתנהלת בטוויטר. המשתמשים באפליקציה יכולים לעקוב אחר טוויטים בהתאם לקטגוריות שונות, כגון בידור, טכנולוגיה ומשחקים.

אפליקציית טוויטר נוספת, Favstar.FM, מאפשרת למשתמשי טוויטר לעקוב אחרי טוויטים אותם סימנו כמועדפים, וגם אחרי טוויטים שמשתמשים אחרים סימנו כמועדפים, ולשתף אותם עם אחרים. לשירות זה יש גם אפליקציית אייפון בשם Favit, שעולה כ-3 דולרים.

5. האינטרנט שלי

הצפת המידע באינטרנט וריבוי אתרי התוכן והבלוגים מקשים על מציאת התוכן הרלבנטי. שירות Topicality מתיימר לסייע לגולשים במציאת התוכן שעשוי לעניין אותם. השירות האינטרנטי מבוסס על מערכת לומדת, שמאפשרת למשתמשים להגדיר את הנושאים שמעניינים אותם - על בסיס מילות מפתח, ביטויים או אישים - ולקבל בהתאם מייל יומי, שמכיל רשימת אתרים וכתבות מומלצות.

משתמשים יכולים להצביע ולהצהיר האם אהבו את ההמלצות או לא, ועל בסיס כך המערכת משפרת על מנגנון ההמלצות האישי שלה. בשוק הזה משחקות חברות רבות שמציעות שירות דומה, בהן DailyMe , Tumblr ו-Posterous.