פעילים ניהול תיקי השקעות, מקבוצת בנק הפועלים, שכרה 1,200 מ"ר במגדל רוגובין ברמת גן

השטח הושכר בדמי שכירות המוערכים בכ-70-75 שקל למ"ר לחודש, וחוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספות

אחרי שבועות ארוכים של תרדמת, שוק המשרדים מתעורר. פעילים ניהול תיקי השקעות, מקבוצת בנק הפועלים, שכרו במגדל רוגובין תדהר שברמת גן שטח של 1,200 מ"ר בקומה ה-28 של המגדל, הנמצא במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, כך נודע ל"גלובס".

השטח הושכר בדמי שכירות המוערכים בכ-70-75 שקל למ"ר לחודש, וחוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספות. המשרדים הושכרו ברמת מעטפת ופעילים תשקיע עוד מיליוני שקלים בהתאמה לצרכיה. העסקה בוצעה באמצעות רונן ענבר.

מגדל רוגובין ממוקם ברחוב מנחם בגין, סמוך לבית גיבור ספורט וסמוך לשרתון סיטי טאוור. במגדל 33 קומות, ושטח כל קומה הוא כ-1,000 מ"ר.

פעילים ניהול תיקי השקעות, בניהולה של רבקה אלגריסי יפה, מתמחה בניהול תיקי השקעות לפרטיים ולמוסדיים ופועלת הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. פעילים תעזוב בחודשים הקרובים את משכנה הנוכחי בבניין בית אמות ביטוח, הנמצא בדרך מנחם בגין בתל אביב, ותעבור למשכנה החדש. מפעילים סירבו להגיב לידיעה. *