פעילים שכרה 1,200 מ"ר בקומה ה-28 של מגדל רוגובין תדהר

השטח הושכר בדמי שכירות המוערכים ב-70-75 שקל למ"ר לחודש וחוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספות ■ השכנים: חברת הנדל"ן גינדי השקעות

פעילים ניהול תיקי השקעות, מקבוצת בנק הפועלים, שכרה שטח של 1,200 מ"ר בקומה ה-28 של מגדל רוגובין תדהר, במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, כך נודע ל"גלובס".

השטח הושכר בדמי שכירות המוערכים ב-70-75 שקל למ"ר לחודש וחוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספות. העסקה בוצעה באמצעות יועץ הנדל"ן רונן ענבר.

מגדל רוגובין תדהר ממוקם ברחוב מנחם בגין ברמת גן, סמוך לבית גיבור ספורט וסמוך לשרתון סיטי טאואר. המגדל נבנה בשני שלבים - שלב א' עד קומה 16 ושלב ב' השלמה ל-33 קומות. שטחה של כל קומה הוא כ-1,000 מ"ר.

פעילים ניהול תיקי השקעות, בניהולה של רבקה אלגריסי יפה, מתמחה בניהול תיקי השקעות לפרטיים ולמוסדיים ופועלת הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית.
"לגלובס" נודע כי פעילים תעבור למשכנה החדש תוך מספר חודשים ותעזוב את משכנה הנוכחי בבית אמות ביטוח בדרך מנחם בגין בתל אביב. העסקה היא ברמת מעטפת ופעילים תשפץ את הנכס לפי צרכיה בעלות של מספר מיליוני שקלים.

במגדל רוגובין תדהר מושכר שטח גדול נוסף, של 2,000 מ"ר לקופת החולים מכבי שירותי בריאות, שחתמה על חוזה שכירות בחודש אפריל האחרון בדמי שכירות המוערכים ב-77 שקל למ"ר לחודש. הקופה שוכרת שטח בקומות 19 ו-20 והחוזה נחתם לתקופה של ארבע שנים עם אופציות עתידיות בנות ארבע שנים כל אחת.

כמו כן מושכרים בקומה ה-26 של הבניין 250 מ"ר למשרד עורכי הדין עציוני-פסי ושות', שמשלם 80 שקל למ"ר בחוזה לשלוש שנים עם שתי אופציות בנות שלוש שנים כל אחת.
דמי השכירות שמשולמים בעסקאות שנחתמו במגדל השנה נמוכים בהשוואה לדמי השכירות בעסקאות שנחתמו בו בשנה שעברה. בדצמבר 2008 הושכר במגדל שטח של 155 מ"ר למשרד רואה חשבון תמורת 105 שקל למ"ר בחוזה לחמש שנים עם אופציית הארכה לחמש שנים נוספות.

שמונה חודשים קודם לכן, בפברואר 2008, הושכרה במגדל קומת מנהלים בקומה ה-32 לחברת הנדל"ן גינדי השקעות, שבשליטת מנור גינדי, אורי לוי ואייל פרידמן, תמורת דמי שכירות בסך 130 שקל למ"ר לחודש.