בני זוג מבת-ים נעצרו בחשד שניסו לסחוט בכיר בקוקה-קולה

בני הזוג חשודים כי ניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים, ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית ■ מחר הם יובאו לביהמ"ש להארכת מעצר

המשטרה עצרה הערב (ד') בני-זוג מבת-ים בחשד שניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל), ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית קבועה.

החקירה החלה לפני מספר ימים בעקבות תלונה שהגיש שגיא במרחב יפתח של משטרת מחוז תל-אביב. שגיא סיפר כי קיבל למקום עבודתו מכתב ובו דרש הגבר לסייע לו כספית, עקב מצוקה כלכלית אליה נקלע. במכתב הזכיר הגבר החשוד כי הוא מכיר את משפחתו של שגיא, וכי הוא יודע היכן הוא מתגורר. החשוד אף ציין כי הוא קרוב משפחה של אשתו של שגיא, עובדה שהתבררה כלא נכונה.

החוקרים הנחו את שגיא לקבוע פגישה עם החשוד, ואכן היום אחר-הצהריים נקבעה פגישה בין השניים בבית-קפה בבת-ים, במהלכה דרש החשוד, שהיה עם בת-זוגו, מימון חודשי קבוע ותמיכה כספית משגיא. זאת מאחר שלדבריו שגיא הינו אדם עשיר, וביכולתו אף לסייע לו למצוא עבודה.

המפגש, שהיה מפוקח ומתוצפת על-ידי בלשי מרחב יפתח, הגיע לסיומו עם מעצרם של בני-הזוג.

במשטרה אומרים כי בחקירתו קשר עצמו החשוד לעבירות המיוחסות לו. גם בת-זוגו נחקרה היום, ובתום חקירתם הם הושמו במעצר. המשטרה תביא אותם מחר (ה') בבוקר לבית משפט השלום בתל-אביב, שם תבקש להאריך את מעצרם.