מטרו נכנסת לתחום הרכב החשמלי

תשווק כלי הרכב לתנועה עירונית בשיטת הליסינג התפעולי לחברות, מוסדות ציבוריים, עיריות יחידות צה"ל וארגונים

יבואנית האופנועים והקטנועים "מטרו", יבואנית סאן יאנג, ימאהה וקוואסאקי, הודיעה היום כי היא מתחילה לשווק כלי רכב חשמליים. כלי הרכב הם בקטגוריה, שמיועדת לתנועה פנים-עירונית וכרכבי לוגיסטיקה בתוך מתחמים סגורים ואינם מורשים לנוע על הכביש המהיר. מהירותם מוגבלת ל-40 קמ"ש וטווח הנסיעה שלהם עומד על 50 עד 70 קילומטרים בין טעינות. כלי הרכב, מתוצרת חברת GEM, ישווקו בארץ במגוון תצורות עם 2 עד 6 מושבים
ובפלטפורמות משא שונות לשימושים מגוונים בניהם רכבי שרות לעיריות, מועצות, רכבי לוגיסטיקה ושינוע, רכבים למתחמי ספורט ולאירועים ועוד.

מטרו רכב חשמלי

כלי הרכב החשמליים של חברת GEM משמשים כיום עיריות רבות בעולם וביניהן ניו יורק, פאריס, מילאנו, רומא, פראג כמו גם שדות תעופה רבים. בשלב הראשון הם ישווקו בארץ בשיטת ליסינג תפעולי מלא לתקופה של שלוש שנים או חמש שנים בתשלום חודשי קבוע, שיכלול אחריות על עלות האחזקה המלאה לרבות אחריות למצברים, טיפולים תקופתיים וטיפול בתקלות. המחירים נעים בין 42,000 שקל - 65,000 שקל בהתאם לעיצוב ולמספר המושבים. כלי הרכב עשויים להשתתף במכרז המשטרה לכלי רכב חשמליים קלים למשימות שיטור ופטרול באזורים צפופים.