לקוחות דיסקונט חויבו פעמיים על משיכה מכספומט בנק לאומי

זאת בעקבות תקלה במחשבי בנק לאומי ■ מדובר בעשרות לקוחות, כולל לקוחות מרכנתיל דיסקונט, שמשכו כספים ממכשירי כספומט של בנק לאומי ביום רביעי האחרון ■ דיסקונט: לקוחות שחויבו פעמיים יזוכו

עשרות לקוחות בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל דיסקונט, שמשכו כספים ממכשירי כספומט של בנק לאומי ביום רביעי האחרון, חויבו פעמיים עבור הפעולות שביצעו בחשבונם.

בעקבות תקלה במחשבי בנק לאומי דווחו פעמיים לבנקים דיסקונט ומרכנתיל פעולות שבוצעו ב-9 בדצמבר - ונשלחו פעם נוספת ביום אחר כך.

במוקד טלבנק של דיסקונט הסבירו ללקוחות שהתקשרו להתלונן כי מדובר בתקלה ידועה וכי עליהם להמתין בסבלנות עד לטיפול בה, שיימשך ככל הנראה מספר ימים.

"תקלה כזו יכולה להיות קריטית כשמדובר בניהול כספים - להכניס אנשים למשיכת יתר ולגרום להחזרת צ'קים", מתלונן לקוח שגילה את תוצאות התקלה בחשבונו.

מבנק דיסקונט נמסר: "עקב תקלה בבנק לאומי, נשלח לדיסקונט ב-10 בדצמבר קובץ חיובים כפול של משיכות לקוחות דיסקונט ומרכנתיל במכשירי בל"ל מתאריך 9 בדצמבר 2009. לקוחות שחויבו פעמיים יזוכו בחשבונם עם ערך, ולא ייגרם להם כל נזק".

בבנק לאומי מבהירים כי התקלה התגלתה על-ידי מחשב הבנק ותוקנה כבר במוצאי שבת. "ברביעי האחרון אירעה תקלה לפיה בעשרות בודדות של פעולות משיכת מזומן נרשם בטעות חיוב כפול. התקלה אותרה ותוקנה בתוך זמן קצר על-ידי הבנק, והלקוחות שחויבו בחיוב כפול כבר זוכו בחשבונם".