איחוד הרשתות החברתיות: שירות שמרכז הודעות מאתרים חברתיים שונים

שירות FriendBinder מאפשר למשתמשים לראות במקום אחד את כל ההודעות שמתקבלות מאתרים כמו טוויטר, פייסבוק, פליקר, Last.FM ו-RSS ■ ואם נמאס לכם לחשוף את הזהות הדיגיטלית ברשת - Seppukoo מגדיר עצמו כאנטי-חברתי

1. מרכז חברתי

שירות FriendBinder מאפשר למשתמשים לראות במקום אחד את כל ההודעות שמתקבלות מאתרים חברתיים שונים, בהם טוויטר, פייסבוק, פליקר, Last.FM ו-RSS.

השירות נועד להקל על המעקב אחר החשבונות השונים שיש למשתמשים באתרים חברתיים, ואף מאפשר לעדכן את הסטטוס בפייסבוק או לצייץ בטוויטר ישירות מהשירות עצמו.

הייחוד של השירות טמון בפיצ'ר החיפוש - משתמשים יכולים להקליד שאילתת חיפוש, ולקבל את כל התוצאות שמכילות את המילה או הביטוי הספציפי מתוך המידע שהעלו החברים שלהם באתרים הללו.

בנוסף, בדומה לרשימת הטרנדים הפופולריים שמופיעה בטוויטר, גם ב-FriendBinder יכולים המשתמשים לעקוב אחר הנושאים עליהם מצייצים או כותבים החברים.

2. גולשים ביחד

אוהבים לגלוש באינטרנט ביחד עם חברים, או לגלות מהם האתרים האהובים על החברים? אם כן, השירות ToolMeet עשוי לעניין אתכם.

ToolMeet הוא סרגל כלים בדפדפן פיירפוקס, המיועד למשתמשים שהם חברים בפייסבוק. השירות מאפשר למשתמשים שהורידו אותו לראות אלו חברים שלהם בפייסבוק נמצאים כעת באותו אתר שבו הם גולשים, ולתקשר איתם במטרה ליצור חוויית גלישה וגילוי משותפת.

בנוסף, סרגל הכלים מאפשר למשתמשים לכתוב תגובות על גבי האתר שבו הם מבקרים, שגולשים אחרים יכולים לראות. השירות אף מאפשר לראות מהם האתרים הפופולריים ביותר בזמן נתון (מבחינת מספר מבקרים), כדי להשאיר את המשתמשים מעודכנים ומחוברים לשיחה שמתנהלת באותו זמן.

3. אנטי-רשת חברתית

נמאס לכם מפייסבוק? מרגישים שהזהות הדיגיטלית שלכם חשופה מדי למשתמשים אחרים באינטרנט? יש שירות שמגדיר את עצמו כאנטי-רשת חברתית - Seppukoo.

האתר, שמעוצב באופן דומה לפייסבוק, והוא מיועד לאנשים שמאסו בחשבון האישי שלהם בפייסבוק. משמעות שמו של השירות היא ריטואל ההתאבדות של הסמוראים.

לאחר הרשמה קצרה, אותה מבצעים באמצעות שם המשתמש והסיסמא האישית בפייסבוק, יכולים הגולשים לחסל את הזהות הווירטואלית שלהם, כאות מחאה נגד החברות הגדולות שעושות שימוש מסחרי במידע האישי של המשתמשים.

לאחר חיסול הזהות, מקבלים המשתמשים דף הנצחה של הפרטים שלהם. באתר יש גם לוח שמציין מי הם המשתמשים המובילים, לפי מספר החברים שלהם שבחרו באופציה של מחיקת הזהות הווירטואלית.

4. עצמאות בקלות

גולשים שרוצים להקים אתר עצמאי, אך לא מעוניינים להשתמש בפלטפורמות קיימות כגון Blogger או Wordpress, ימצאו עניין בכלי החדש Mashlab.

השירות החדש מאפשר הקמת אתר באמצעות טכנולוגיית "משוך ושחרר", טכנולוגיה ידידותית גם לגולשים ללא ניסיון טכנולוגי או גרפי. המשתמשים יכולים לבחור את העיצוב, את הרקע, את המוסיקה הנלווית ואת הקטגוריות השונות שיופיעו באתר. השירות מוצע בחינם למשך 6 שבועות, ולאחר מכן יינתן תמורת תשלום. סטארט-אפ אחר שמאפשר להקים אתר פלאש הוא Wix הישראלי, כמו גם השירות Google Sites.