אילן בן-דב: "ההיענות הנמוכה בישראל ל-iPhone לא הפתיעה"

בן-דב אמר את הדברים בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות" ■ על הירידה ברווחיות פרטנר: "חברה שמרוויחה ברבעון 270 מיליון שקל נטו לא צריכה שידאגו לה"

אילן בן-דב, שרכש באחרונה את השליטה בחברת הסלולר פרטנר, מודה כי הציבור הישראלי לא הסתער על ה-iPhone - אך באותה נשימה מדגיש כי אין זו הפתעה. "אנחנו לא כמו בארה"ב, שם כשהחלו במכירת ה-iPhone זו היתה הפעם הראשונה שהצרכן האמריקני יכול היה לרכוש את המכשיר. בישראל, עוד לפני ההשקה שלנו, 100 אלף איש כבר הצטיידו במכשיר בחו"ל ולא חיכו להשקה כאן",

בן-דב אמר את הדברים היום (ד') בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות".

בן-דב התייחס גם לירידה ברווחי פרטנר ברבעון השלישי של השנה, לאחר שהרווח הנקי ירד ב-20% ל-263 מיליון שקל, ואמר: "חברה שמרוויחה ברבעון 270 מיליון שקל נטו לא צריכה שידאגו לה".

באשר לשאלה האם שיווק ה-iPhone יהיה רווחי עבור החברה, אמר בן-דב: "זו לא השאלה. ה-iPhone הוא חובה לחברת סלולר, כי מדובר בשינוי הרגלי הצריכה שמקיף את המשתמשים בכל העולם".

בן-דב התייחס גם למסלולי ה-iPhone שמספקת פרטנר ואמר: "רציתי להקל על הצרכנים ולא לחייב אותם מראש בסכום גדול. לכן, המסלול שלנו זול ב-80 שקל בחודש בהשוואה למתחרים. מי שרוצה וצריך, שיגדיל את דקות הגלישה. אני לא רוצה להיות זה שיחייב את הצרכן כמה לגלוש".