קרב הגירושים יוצא לדרך: אשתו של טייגר וודס נערכת לתביעה

אלין נורדגרן, אשתו השבדית של כוכב הגולף, שכרה את עו"ד סורל טרופ מלוס אנג'לס, שמגדיר את עצמו כ"אחד מעורכי הדין הגדולים ביותר לדיני משפחה בארה"ב", עם ניסיון רב בתיקים של בני-זוג עשירים ומפורסמים

אשתו השבדית של כוכב הגולף טייגר וודס החלה את מסע הנקמה שלה בבעלה הלא נאמן. היא שכרה עורך דין Vמתמחה בגירושים, בעוד בעלה מתנתק אפילו מידידיו הקרובים ביותר. חבטת הפתיחה של אלין נורדגרן באה בתום 3 שבועות של גילויים על היחסים הרבים שניהל בעלה מחוץ לנישואים.

נורדגרן שכרה את עו"ד סורל טרופ, 82, מלוס אנג'לס, שמגדיר את עצמו כ"אחד מעורכי הדין הגדולים ביותר לדיני משפחה בארה"ב", עם ניסיון רב בתיקים של בני-זוג עשירים ומפורסמים. לקוחותיו הסלבריטאים הקודמים כוללים את קרי גרנט, בריטני ספירס וניקול קידמן.

ארזה את חפציה

מקורות יודעי דבר שצוטטו במגזין "פיפל" דיווחו גם על תיבות ואריזות, גם של תמונות, שנשלחו מביתם של בני הזוג באורלנדו, פלורידה, לפי הוראות של נורדגרן.

לפי אחד המקורות, הרעיה הנבגדת "מתכננת חג מולד במקום חם ונטול טייגר" יחד עם שני ילדיה. "היא קיבלה החלטה סופית. אין לה מה לחשוב פעמיים. הוא לא הולך להשתנות", אמר אחד המקורות ל"פיפל".

ואולם, החלטתה של נורדגרן להגיש את תביעת הגירושים בקליפורניה, שחוקיה מאפשרים לה לכאורה הסדר רכוש נדיב יותר מאשר בפלורידה, עלולה להיתקל בקשיים. החוק בקליפורניה דורש כי לפחות אחד מבני הזוג יתגורר במדינה במשך 6 חודשים לפחות לפני ההגשה של בקשת הגירושים.

"יהיה קשה לה לקבל את האישור, בפרט מפני שהילדים התגוררו בפלורידה", אמר פרקליט לגירושים באורלנדו.

וודס, 33, לא נראה בציבור מאז ששוחרר מבית-החולים בעקבות תאונת הדרכים ב-27 בנובמבר, שבה הוא איבד את הכרתו במכוניתו מחוץ לביתו באורלנדו, אחרי שאשתו חשפה את בגידותיו.

הפילגש מדברת

אגדות הכדורסל צ'רלס ברקלי ומייקל ג'ורדן, שניהם ידידים קרובים של וודס, התלוננו כי לא הצליחו ליצור איתו קשר מאז. "הוא שינה את מספר הטלפון שלו", סיפר ברקלי לערוץ HLN. "אני חושב שכאשר יש לך שריפות כאלה בחיים, כך אני מכנה אותן, אתה צריך לדבר עם מישהו אחר שהוא מפורסם, שעבר דברים דומים בחיים".

ייתכן כי זו הסיבה לכך שברקלי אינו ידיד רצוי בעיניה של נורדגרן. בראיון לאתר האינטרנט RadarOnline אתמול (ד') גילתה ג'יימי יונגרס, אחת מ-14 הפילגשים לכאורה של וודס, כי ברקלי חגג יחד עם וודס ב"מועדון המיליארדרים" בלאס וגאס.

לפי יונגרס, מלצרית של קוקטיילים, וודס והיא בילו פעם לילה שלם עם ברקלי, כאשר וודס הימר באותו לילה על סכומים של 25 אלף דולר ויותר.