פישמן מעלה הצעת הרכש לאופיס טקסטיל ב-14%

מאז תחילת השנה זינקה אופיס ב-135%, והיא נסחרת בשווי של כ-62 מיליון שקל, בדומה להון העצמי

שבועיים לאחר שפרסם הצעת רכש לחברת הטקסטיל אופיס שבשליטתו (81%), משפר אליעזר פישמן את ההצעה ב-14% למחיר של 5 שקלים למניה. מחיר זה גבוה ב-15% ממחירה הבוקר - 4.35 שקל (לאחר עלייה של 17.5% מאז פרסום הצעת הרכש הראשונה).

מאז תחילת השנה זינקה אופיס ב-135% והיא נסחרת בשווי של כ-62 מיליון שקל, בדומה להון העצמי שלה. הסכום הכולל שיצטרך פישמן להוסיף על הצעת הרכש הראשונה מגיע ל-1.4 מיליון שקל, כשבסך הכול הצעתו לרכישת 16.5% ממניות אופיס כרוכה בתשלום של 11.8 מיליון שקל למשקיעים בחברה.

למרות הזינוק בשוויה, מאמין פישמן כי אופיס עדיין מתומחרת בחסר ביחס לפוטנציאל הגלום בה. באופיס מאמינים כי תזמון המהלך נכון, כשהחברה מציגה שיפור בתוצאותיה הכספיות: מתחילת השנה היא גדילה את מכירותיה, בעיקר בחו"ל, ונהנתה גם משיפור בשער הדולר.

הכנסותיה של אופיס בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-8.5% ל-152.7 מיליון שקל. אופיס גם הצליחה לשפר את שיעורי הרווחיות הגולמית, ולצד צמצום משמעותי בהוצאות המימון, זינק הרווח הנקי בתשעת החודשים מ-421 אלף שקל ל-6.3 מיליון שקל.

הצעת הרכש לפמה שופרה ב-18%

לצד אופיס, הוגשו בשבועות האחרונים עוד מספר הצעות הרכש: משפחת טוטנאור הגישה הצעת רכש לחברה הנושאת את שמה ועוסקת בייצור ציוד רפואי, בפרמיה של 45% על מחיר השוק; ניסים וכוכבה בר-אל, בעלי השליטה בחברת קומסק, המייצרת מוצרי גיבוי ואחסון נתונים ופתרונות תקשורת, פרסמו הצעת רכש ל-12% ממניות החברה, והסתפקו בהצעתם בפרמיה של 6% על מחיר השוק.

מוקדם יותר פרסם חיים גייר הצעת רכש למניות חברת האחזקות אומגה שבשליטתו (85%), במחיר יעד של 13.1 שקל למניה הנמוך ב-15% ממחיר המניה בעת הפרסום. זליג ונגרובסקי, בעל השליטה בחברת פמה, שעיקר פעילותה בתחומי הליסינג (פמה ליסינג), נייר (אורדע פרינט) ונדל"ן מניב (פמה בנייה), שיפר ב-18% את הצעתו לרכישת אחזקות הציבור בפמה, המסתכמות ב-16.5%, לפי מחיר מניה של 26 שקל. *

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"