בג"ץ דחה את בקשת י.ח דמרי לצו מניעה נגד עסקת מקרקעין בגן-יבנה

י.ח דמרי ביקשה לעצור עסקת של כ-300 דונם שנחתמה בין חברת גן ראובן וחברת תדהר למכירת אחזקותיהם בחברה המחזיקה במקרקעין לבניית כ-1,000 יח"ד לתדהר ■ ביהמ"ש: טיעונה של דמרי הוא "הסבר מיתמם"

בית המשפט העליון דחה בסוף השבוע את בקשתה של חברת הבנייה י.ח דמרי לצו מניעה שמטרתו לעצור עסקת מקרקעין של כ-300 דונם בגן יבנה, שנחתמה בין חברת גן ראובן לבין חברת תדהר.

חברת י.ח. דמרי הגישה בקשה לקבלת צו מניעה שימנע מבעלי מניות בגן ראובן ובכללם קרן פועלים נדל"ן, המנוהלת על ידי אהוד בן ש"ך ויואב מורן, למכור את אחזקותיהם בחברה המחזיקה במקרקעין לבניית כ-1000 יחידות, לחברת תדהר. דמרי טענה כי חתמה על הסכם לרכישת המקרקעין מבעלי הקרקע.

בעלי המניות, אשר יוצגו על ידי עורכי הדין אמיר איבצן וחגי נצר, טענו כי יש לדחות התביעה על הסף שכן דמרי העלימה מבית המשפט את העובדה כי בתחילת המו"מ חתמה על הסכם סודיות ובו סעיף הקובע כי כל עוד לא נחתם חוזה לא יתקיימו יחסים מחייבים בין הצדדים.

בג"צ דחה את טענת מנהלה של דמרי, יגאל דמרי, כי גילה את הסעיף בהסכם האמור רק בדיעבד. בהחלטת בית המשפט העליון נכתב כי טיעונו של דמרי הוא "במקרה הטוב, הסבר מיתמם".

נזכיר כי, לפני כשבועיים דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשת דמרי לצו מניעה לחברת תדהר ושותפתה, חברת מגדל. עו"ד אלדד כורש ושחר אברהם ממשרד עמית פולק מטלון ושות' ייצגו את תדהר.

חברת י.ח. דמרי לא מסרה תגובה.