הלמ"ס: מכירות רשתות השיווק עלו בחודשים ספטמבר-נובמבר ב-3.4%

עלייה של 1.8% נרשמה במכירות המזון של רשתות השיווק ■ בכך נמשכת מגמת העלייה, לאחר שבין החודשים יוני-אוגוסט 2009 חלה עלייה של 1% בסך המכירות של רשתות השיווק

עלייה של 3.4% נרשמה ב-3 החודשים ספטמבר עד נובמבר 2009 בסך כל המכירות של רשתות השיווק בישראל, כאשר עלייה של 1.8% נרשמה במכירות המזון של הרשתות - כך עולה היום (ב') מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על-פי נתוני המגמה.

בכך נמשכת מגמת העלייה, לאחר שבין החודשים יוני-אוגוסט 2009 חלה עלייה של 1% בסך המכירות של רשתות השיווק. מכירות המזון דווקא ירדו ב3% בתקופה הקודמת.

נתונים אלה, הנאספים על-ידי סוקרי הלמ"ס ברשתות השיווק המתמחות במזון וברשתות המתמחות במוצרים אחרים, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעונאי ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.