עלייה של 3.4% נרשמה ב-3 החודשים ספטמבר עד נובמבר 2009 בסך כל המכירות של רשתות השיווק בישראל, כאשר עלייה של 1.8% נרשמה במכירות המזון של הרשתות - כך עולה היום (ב') מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על-פי נתוני המגמה.
בכך נמשכת מגמת העלייה, לאחר שבין החודשים יוני-אוגוסט 2009 חלה עלייה של 1% בסך המכירות של רשתות השיווק. מכירות המזון דווקא ירדו ב3% בתקופה הקודמת.
נתונים אלה, הנאספים על-ידי סוקרי הלמ"ס ברשתות השיווק המתמחות במזון וברשתות המתמחות במוצרים אחרים, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעונאי ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.