צחוק מהעבודה

תשכחו מערוץ 8: סקר חדש מגלה כי מנויי HOT צופים בעיקר בערוץ ביפ

ערוץ ביפ נתפס אולי כערוץ דאחקות שעולה לכותרות בעיקר במסגרת התקפות הזעם התקופתיות שהוא גורם לארגוני הנשים. אך מתברר כי עבור רוב הצופים - בין אם הם מנויים לכבלים ובין אם לאו - מדובר בערוץ המזוהה יותר מכול עם חברת הכבלים HOT, שבמסגרתה הוא משודר.

במלאות עשור לערוץ, נערך שם סקר פנימי כדי לבדוק את עוצמת המותג. הנתונים, שהגיעו לידי G, יכולים לספר משהו על היתרון של HOT לעומת המתחרה בלוויין.

על-פי הסקר המייצג, שערך מכון שילוב Millward Brown בקרב 250 ממנויי כל אחת מהחברות, ביפ הוא הערוץ הנצפה ביותר ב-HOT. כ-16% מהנשאלים אמרו כי ביפ הוא הערוץ הבלעדי של הכבלים שבו הם נוהגים לצפות. השאלה הזו, אגב, ניתנה בלי אפשרויות לבחירה.

הפעם האחרונה שערכו סקר כזה בביפ, הערוץ מבית קשת, היתה ב-2005. הסקר הנוכחי הראה כי המותג רק התחזק: 16% מהצופים בערוץ אמרו כי היו מוכנים לעבור ל-yes לו היה הערוץ משודר שם - עלייה של 78% מאז הסקר האחרון (9%).

נתון מעניין במיוחד הוא העובדה שלא פחות מ-45% מצופי yes אמרו כי ביפ הוא הערוץ הבלעדי של HOT שהם היו רוצים אצלם. יש לציין כי הסקר שנערך בחודש האחרון יצא לדרך בזמן שבביפ משודרת "האחות הקטנה", תוכנית שעוסקת ב"אח הגדול". עם זאת, התוכנית הנצפית ביותר של הערוץ היא דווקא "לילה בכיף".

צופי הערוץ הם בעיקר גברים - 54%. 33% מהם הם בני גיל הצבא (22-18), ו-26% הם בני-נוער. על השאלה "מדוע אתם צופים בערוץ?" ענו 64% מהנשאלים: "בגלל התוכניות המצחיקות". 27% ענו תשובה משכנעת יותר: "כי אין משהו אחר לראות בטלוויזיה".