הוועדה למדרוג תערוך סקר מדיה בעלות של 600 אלף שקל

הסקר, שייערך ע"י חברת טלדור, יתקיים לאורך כל השנה ב-3 השנים הבאות, ומטרתו לעקוב אחר שינויים דמוגרפיים, טכנולוגיים ותרבותיים מקרוב ■ בין היתר יישאלו הנסקרים על הרגלי הצפייה, הבילוי והצריכה שלהם

הוועדה למדרוג יוצאת לסקר מדיה מקיף בעלות של 600 אלף שקל. מדובר בסקר כינון, שייערך באופן דומה לזה של מפקד האוכלוסין, ויקיף 3,000 בתי-אב המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.

הסקר, שייערך על-ידי חברת טלדור, יתקיים לאורך כל השנה ב-3 השנים הבאות. תוצאות ראשונות תהיינה כבר ברבעון הראשון של השנה הבאה.

מדובר בסקר המקיף ביותר בתחום המדיה שמתבצע כיום בישראל, ומטרתו לעקוב אחר שינויים דמוגרפיים, טכנולוגיים ותרבותיים מקרוב. בין היתר יישאלו הנסקרים על הרגלי הצפייה, הבילוי והצריכה שלהם.

חברת טלדור זכתה במכרז לעריכת הסקר, תוך שהיא גוברת על 4 חברות אחרות: דיאלוג, מדגם, מידע שיווקי ומרטנס הופמן. טלדור עברה 3 שלבים בהם נבחנו מדד האיכות, הצעות המחיר ושלב של התאמת הדרישה הכספית.

מנכ"ל הוועדה, ד"ר יפעת בן חי-שגב, אמרה כי "השנים הקרובות הן קריטיות עבור מערכת המדידה, שתעבור שינויים מהותיים, וסקר כינון טוב הוא הבסיס לכל הפרויקט".