נגה תקשורת תעביר להרצליה את ערוצי הספורט, המדע והילדים

זאת כפי שדווח לראשונה ב"גלובס" ■ החברה שכרה 4,300 מ"ר בפארק גב-ים הרצליה צפון בחוזה ל-5 שנים

חברת גב-ים , מקבוצת נכסים ובניין IDB שבשליטת נוחי דנקנר, השכירה 4,300 מ"ר לחברת נגה תקשורת ולערוץ הספורט בפארק גב-ים הרצליה צפון, שברחובות המדע ומשכית בצפון אזור התעשייה של הרצליה-פיתוח.

השטח המושכר ישמש את חברת נגה תקשורת ואת ערוץ הספורט לאולפנים. עסקה זו מבשרת על עזיבתם של השניים את תל-אביב, כפי שפורסם ב"גלובס" בסוף נובמבר.

כיום משתמשת נגה תקשורת במתקני אולפני מימד בתל-אביב, ואילו ערוץ הספורט משתמש באולפני JCS בעיר. יצויין כי נגה תקשורת מפעילה את ערוץ הילדים, ערוץ 8 (ערוץ המדע) וערוץ לוגי.

הסכם השכירות נחתם לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה. טווח דמי השכירות למשרדים בפארק נע בין 65 ל-80 שקל למ"ר לחודש.

פארק גב-ים הרצליה צפון הוא פארק עסקים והיי-טק, המשתרע על פני 21 דונם צפונית למרכז גב-ים הרצליה, סמוך לכביש החוף. שטחו הבנוי של הפארק צפוי להסתכם בכ-75 אלף מ"ר.

בפארק ישנם מבנים קיימים בשטח כולל של 22 אלף מ"ר, שעברו שיפוץ ושדרוג משמעותי והושכרו לחברות כמו מדטרוניק, הביטאט, פאנדטק ו-PTC. בימים אלה מקימה החברה את הבניין המרכזי בפארק, בשטח של כ-18 אלף מ"ר עילי. החניון התת-קרקעי, בשטח של כ-25 אלף מ"ר, הושלם והחל לפעול. בין הבניינים בפארק מוקמת כיכר מרכזית, שנמצאת בשלבי עבודה מתקדמים. המתחם תוכנן על-ידי האדריכל משה צור.

לדברי מנכ"ל גב-ים, שרון שוופי, "פארק גב-ים הרצליה צפון הינו אחד ממתחמי ההיי-טק והמסחר המתפתחים והמבטיחים הקיימים כיום באזור המרכז. התכנון הייחודי נועד ליצור מתחם עצמאי, בלב אזור ההיי-טק של הרצליה-פיתוח, הנבנה בסטנדרט גבוה ותוך התחשבות בצרכים המיוחדים המאפיינים חברות היי-טק. לאור התקדמות השיווק של שלב א' בפארק, ממשיכה החברה בהקמה ובשיווק של שלב ב', הכולל את הבניין המרכזי בשטח של כ-18 אלף מ"ר עילי, המיועדים למשרדים ולמסחר".

בניין המערבי של פארק גב ים הרצליה צפון / קרדיט: משה צור אדריכלים בוני ערים