מצמצמים חלוקה: תופסק הפצת עיתון "העיר" בחולון ובפתח-תקווה

הפסקת החלוקה מגיעה לאחר שקבוצות מיקוד בערים מצאו כי תושביהן אינם מתעניינים בתכני המקומון העוסק בעיקר בנושאים תל-אביביים

רשת המקומונים של שוקן הפסיקה לחלק את המקומון "העיר" בחולון. ל"גלובס" נודע כי ההחלטה מצטרפת להחלטה להפסיק את חלוקת המקומון גם בעיר פתח-תקווה.

הפסקת החלוקה מגיעה אחרי בדיקה של קבוצות מיקוד שנערכו עם תושבי שתי הערים, אשר הניבה תוצאה לפיה תושבי שתי הערים אינם מוצאים עניין במקומון העוסק בעיקר בנושאים תל-אביביים.

בעקבות הסקרים שנערכו, הוחלט להמשיך ולחלק את "עכבר העיר" בחולון, ובפתח-תקווה לחלק רק את המקומון "מלאבס". גיליונות "העיר" שחולקו עד כה למנויים בחולון יעברו לחלוקה בתל-אביב. המנויים בחולון קיבלו על כך הודעה בסוף השבוע שעבר.

מ"העיר" נמסר כי "רשת 'העיר' פועלת כל עת על מנת לענות לצרכי מנויי העיתון ולתת את המוצר הרלוונטי ביותר עבורם. מנויי 'הארץ' בחולון אשר מעוניינים להמשיך ולקבל את העיתון יוכלו לפנות לשירות הלקוחות של העיתון ולהמשיך ולקבל את העיתון. כמו כן, נקודות מכירה בהם נמכר העיתון עד היום ימשיכו למכור את העיתון. רשת 'העיר' בודקת מעת לעת את הרלוונטיות של עיתון 'העיר' בכל הערים בהן מופץ העיתון.

"כך למשל, לאחר בדיקה שנערכה בעיר פתח-תקווה הוחלט כי למנויי 'הארץ' בפתח-תקווה יופץ רק עיתון 'מלאבס' השייך לרשת 'העיר' ורלוונטי ביותר לתושבי העיר".