דייויד אדלשטיין ינהל את הפרסום של רשת אירוקה

אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה

רשת אירוקה ממשיכה בהתנהלות הלא שגרתית שלה בכל הקשור לאופן בו היא מנהלת את תקציב הפרסום. ל"גלובס" נודע כי הרשת ממנה את איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין לתפקיד מנהל קריאייטיב שיעבוד מתוך החברה עצמה. יודגש כי לא מדובר בניהול פרויקט נקודתי אלא במשרה קבועה.

אדלשטיין שימש עד לפני כשנה בתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הוא נחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים, הבולטים והמוכשרים בענף. בעבר שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בראובני-פרידן, ולאחר מכן עבר למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שם שימש בהתחלה כסמנכ"ל קריאייטיב משותף לצד גיא בר, ולאחר שנתיים וחצי הפך למנהל הקריאייטיב היחיד במשרד. בתחילת 2009, על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל יוסי לובטון, הוא פרש מהמשרד.

אין זו הפעם הראשונה שאירוקה נוקטת בצעד לא שיגרתי בתחום הפרסום. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה הפסיקה הרשת את ההתקשרות עם משרד הפרסום זרמון-גולדמן, חצי שנה בלבד לאחר ששבה לעבוד איתו. קודם לכן היא התקשרה עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שזכה בתקציב במסגרת מכרז שערכה החברה - אך החזיק בו למשך חודשיים בלבד.

בענף תהו בזמנו על הסיבות שהניעו את הנהלת אירוקה לעשות צעד כה דרמטי, מבלי לתת למשרד הנבחר במכרז (זרמון-גולדמן) הזדמנות של ממש. כזכור, מספר שבועות לאחר ההתקשרות עם זרמון-גולדמן החלו להישמע קולות צורמים בין המשרד לרשת.

בתקופה האחרונה בחנה אירוקה אפשרות לקבל עזרה ממשרדי בוטיק קטנים, בכדי לתת לרשת שירותים נקודתיים במקביל להליך המיתוג מחדש עליו הופקד המעצב פיליפ בולקייה, אך נראה כי באירוקה לא מצאו משרד שיענה על דרישותיהם, ולכן מונה דייויד אדלשטיין לתפקיד.