בערוץ 10 בודקים חשדות כי תוצאות גמר "הישרדות" הוטו

גמר "הישרדות הפיליפינים" זכה לרייטינג של 22.6% ■ עפ"י החשש, אחד המתמודדים בגמר ניסה לשחד את חבר המושבעים כדי שיצביעו עבורו ■ בערוץ ובהפקה עלו חששות אלה עוד לפני השידור, ונשכר משרד חקירות

גמר "הישרדות הפיליפינים" בערוץ 10 השיג אמש (ד') רייטינג של 22.6%. מדובר ברייטינג נמוך יותר מגמר השנה שעברה, שעמד על 25%. ברגע השיא של ההכרזה על הזוכה, שי אראל, נרשם רייטינג של 25%.

התוכנית "צחוק מהעבודה" של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודרה במקביל לגמר "הישרדות", השיגה רייטינג של 17.4%. חדשות ערוץ 2 הביאו אמש רייטינג של 19.4%.

בערוץ 10 בודקים חשדות לפיהם תוצאות הגמר של התוכנית הוטו. על-פי החשש, אחד המתמודדים בגמר ניסה לשחד גורמים בחבר המושבעים על מנת שיצביעו עבורו. בערוץ ובהפקת התוכנית עלו חששות אלה עוד לפני שידור הגמר, ונשכר משרד חקירות מיוחד על מנת למנוע את התופעה.

כל חברי פאנל המושבעים והמשתתפים בגמר הוזמנו לבירורים אישיים טרם התוכנית, והתבקשו לחתום על הצהרות כי לא יטו את התוצאות שלא על-פי תקנון התוכנית. למרות זאת עלה חשש כי בכל זאת עלו ניסיונות לבצע הליך פגום, ונושא זה נבחן שנית.

למרות הרייטינג שהשיג הגמר, שנחשב יוצא דופן לערוץ 10, לא הצליחו בערוץ למנף את ערב השידור כולו ולהביאו לנתונים גבוהים במיוחד. מהדורת החדשות של ערוץ 10 השיגה רייטינג של 11.6% בלבד - נתון שהוא אמנם גבוה מהממוצע למהדורה, אך עם זאת לא כזה שפגע במהדורה של חדשות ערוץ 2 שנותרה חזקה.

"מהדורת השבט", התוכנית המקדימה לגמר "הישרדות" בערוץ 10, השיגה רייטינג של 6.8% בלבד, ואילו "נשות הטייסים" השיגה רייטינג של 6.2%. ניתן לראות נטישת צופים בערוץ 10 לקראת הטלנובלה החדשה לאחר הצפייה ברפי רשף, ששומר על רייטינג גבוה של 7.5%. "שש עם עודד בן-עמי", ששודרה בערוץ 2, השיגה רייטינג של 9.8%.