שנה וחצי אחרי האליפות ההיא, מיקי דורסמן חזר לחולון

חוזר לתפקיד המאמן במקום עמיר עוזי שפוטר; עדיין לא ברור אם ישקיע בקבוצה או יישא בתפקיד מקצועי בלבד; הנהלת חולון הודיעה על כניסת אוהדים לקבוצת הניהול, שיסייעו בהזרמת כספים

מיקי דורסמן חוזר לאמן את הפועל חולון, שנה וחצי אחרי שהוביל אותה לזכייה באליפות היסטורית עם ניצחון בגמר הפיינל-פור על מכבי תל אביב. דורסמן, שהחליף בתפקיד את עמיר עוזי שפוטר, ינסה להשאיר את חולון בליגה אחרי ששקעה למקום הלפני אחרון עם ניצחון ליגה בודד מ-9 משחקים.

עדיין לא ברור אם חלקו של דורסמן יהיה ברמה המקצועית בלבד, או שישמש גם כמשקיע כפי שעשה בקבוצה בקדנציה הקודמת אז שימש במקביל גם כבעלים. כזכור, דורסמן היה אחד מהנפגעים בפרשת ניק לוין ואף הודה כי הפסיד אצלו כספים. מאז האליפות עם חולון, ניסה דורסמן את כוחו בקאמבק קצר בעונה שעברה עם מכבי ראשון לציון, אבל הוא הסתיים כעבור תוך שבועות בודדים.

חולון נקלעה העונה למצוקה כספית והחלה את העונה למרות שלא העמידה את תקציב המינימום הנדרש להפעלת קבוצה בליגת העל העומד על 4 מיליון שקלים. כעת הודיעה ההנהלה כי במקביל לשובו של דורסמן, ייכנסו מספר אוהדים לקבוצת הניהול שיסייעו להזרים כסף לחיזוק הקבוצה.