רשת מגה מוכרת סימילאק בזול כחלק מהקמת תת-מועדון

מועדון הלקוחות של "מגה" שהושק זה מכבר צפוי להתחלק לתתי-מועדונים, והראשון שבהם ייועד לאמהות ולמשפחות צעירות

מועדון הלקוחות של "מגה" שהושק זה מכבר צפוי להתחלק לתתי-מועדונים, והראשון שבהם ייועד לאמהות ולמשפחות צעירות - כך נודע ל"גלובס". את המהלך הזה החלה מגה עם מבצע "כסאח" על פורמולת מזון לתינוק, המתקיים זה שלושה שבועות ולפיו אריזת סימילאק (טופ 1, 400 גר') מוצעת ב-19 שקל לכלל הלקוחות וב-14 שקל לחברי מועדון YOU (בקנייה ב-50 שקל ויותר, עד 3 אריזות בכל קנייה). המחיר המלא למוצר זה עומד על כ-30-40 שקל.

ברשת מדווחים על מכירת 25,000 אריזות, כאשר לפי ההערכות, בחודש ממוצע נמכרות בארץ 30,000 אריזות מסוג זה. בתוך כך מצהירים ברבוע כחול כי מטרת הצבת הפורמולה כ"לוס לידר" היא למשוך קהל קונים עליו נמנות משפחות צעירות, ובמעמד הקנייה לצרפם למועדון לקוחות מגה, לצד שאיפת הרשת לנגוס בענף מוצרי התינוקות השייך ברובו לרשתות הפארם.

לפי הדיווחים, במהלך המבצע הצטרפו למועדון YOU כ-2,000 הורים לתינוקות עד גיל חצי שנה, על בסיסם יתהווה תת-המועדון החדש שיציע להם מבצעים ייעודיים (בדומה למועדון לייף-סטייל, המדוור לפי פילוח מבצעים מתאימים להורים לפעוטות).

יצוין כי מועדון קלאב 365, החולש גם על ניו-פארם, ומועדון שופרסל, אינם מפולחים לתת-קטגוריות, ולפיכך מציעים הנחות גורפות גם על מוצרים לתינוקות.

בשופרסל, למשל, נמכרות בימים אלה שתי אריזות של חיתולי פמפרס ב-100 שקל, ולמחזיקי כרטיס האשראי של שופרסל מוענקת הנחה נוספת של 30% (סה"כ ל-2 יח', 70 שקל במקום כ-150 שקל).

בסופר פארם, מיום שישי האחרון (עד יום ד') מוענקת הנחה על פורמולת המזון: אריזת סימילאק 900 גרם נמכרת ב-55 שקל (בקנייה ב-55 שקל ויותר, למעט אריזות אדוונס), במקום בכ-80 שקל המחיר הרגיל. יצוין כי מבצעים כאלה עולים מעת לעת וברשת לא מייחסים לכך חשיבות יוצאת דופן.

גם בניו-פארם משדרים "עסקים כרגיל" בנוגע למבצע הכסאח במגה, ומדגישים כי "המוצרים האלה נמצאים כל הזמן תחת הנחות משתנות. אנחנו לא מגיבים לכל שינוי במחיר אצל המתחרים".