רות שטרית מצטרפת למערך הפרסום של חברת ישפאר

שטרית מדיה גרופ יטפל בהשקה המחודשת של המותג הובר ובתקציבי מותגים נוספים שהעבירה חברת האם ברימאג לישפאר ■ צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר: "אנו מצפים להותיר חותם עמוק בשוק"

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מצטרף למערך הפרסום של ישפאר - כך נודע ל"גלובס". המשרד צפוי לקבל לידיו בשלב ראשון את תקציב הפרסום להשקה המחודשת של המותג HOOVER, ובהמשך הוא צפוי לקבל לידיו מותגים נוספים.

בתקציב הפרסום של ישפאר, יבואנית סוני לישראל, טיפל עד עתה באופן מלא משרד הפרסום GPS מקבוצת הפרסום אדלר-חומסקי. המשרד קיבל את התקציב בתחילת 2007, לאחר שינויי בעלות שנעשו בחברה, במסגרתם רכש שאול זילברשטיין, בעלי טרקלין חשמל 50% ממניותיה. בהמשך הופסקה ההתקשרות עם משרד הפרסום גיתם BBDO שטיפל במותג סוני כ-15 שנה, ולאחר בחינה של מספר משרדי פרסום הוחלט להתקשר עם קבוצת אדלר-חומסקי. מאחר והמשרד עצמו טיפל אז בתקציב ניופאן, קיבל GPS את המותג לטיפולו.

בשנות ה-90 נחשבה ישפאר למפרסמת גדולה, שסיפקה לענף בישראל סיסמאות בלתי נשכחות כגון "סוני זה כל השוני". אולם בשנים האחרונות הלכה התמיכה הפרסומית במותג ודעכה, עד כדי כך שכמעט לא נעשתה פעילות פרסומית כלל - מה שפגע באופן משמעותי הן בתדמית המותג והן בהיקף המכירות.

המותג הובר שווק בישראל בעבר באמצעות "מוצרי החשמל אונליין סחר ושיווק". תקציב הפרסום של החברה טופל בענבר-מרחב-שקד. לפני כשנה רכשה חברת ברימאג דיגיטל את פעילות אונליין סחר, וקיבלה במסגרת העסקה את פעילות השיווק וההפצה של מותגי החשמל והאלקטרוניקה הובר, רוזייר, בייביליס, כרומקס, אליקה וקוזינרט. שאול זילברשטיין, בעלי טרקלין חשמל, הוא גם הבעלים של ברימאג (ושותף מלא בחברת ישפאר יבואנית סוני). עם הרכישה, הוחלט כי ברימאג תעביר לחברת הבת שלה, ישפאר, את הזיכיון לטיפול במוצרי הובר, רוזייר ואליקה (קולטי אדים).

יצוין כי תקציב הפרסום של ברימאג, המייבאת את המותגים קנווד, LG, בקו, גרץ ומאייר, מורכב משני משרדי פרסום: ירקוני בן-נתן, שמפרסם את LG; ויהושע TBWA, שמטפל בכל השאר.

צביקה שמעוני, מנכ"ל קבוצת ישפאר, אישר את הידיעה, והוסיף: "לאחר בדיקה מקיפה בשוק, החלטנו לבחור בשיטרית מדיה גרופ להשקה מחודשת בישראל של מותג HOOVER ומותגים נוספים מבית ישפאר. אנו מצפים להותיר חותם עמוק באמצעות מוצרי המותג HOOVER, ולהחזיר עטרה ליושנה".