פרזנטורים

יעל גולדמן ממשיכה להוביל את SeboCalm

חברת SeboCalm מפתחת ומשווקת סדרת הטיפוח לעור רגיש, יוצאת בקמפיין ארצי עם השקת מוצר "SeboCalm Active" בהיקף של 2 מיליון שקל. את הקמפיין תלווה הדוגמנית, שחקנית והמנחה יעל גולדמן, המלווה את מותג SeboCalm זו השנה השלישית. על פי הערכות תקבל גולדמן עבור הקמפיין 40 אלף דולר.

גלית גוטמן בקמפיין לקרייזי ליין

גלית גוטמן נבחרה לפרזנטורית החדשה של רשת אופנת קרייזי ליין. החוזה נחתם לשתי עונות בסך כולל של 100 אלף דולר. גוטמן מחליפה את אילנה שושן, מלכת היופי במיל. שכיהנה כפרזנטורית הרשת בארבע העונות האחרונות. לראשונה בתולדות המותג תוביל גוטמן את הקמפיין לבדה.

זאב רווח בקמפיין לקובה יסמין

השחקן זאב רווח נבחר לפרזנטור של חברת יסמין מוצרי מזון ויוביל קמפיין חדש לסדרת מוצרי הקובה האותנטיים של חברת יסמין. רווח יקבל עבור הקמפיין כ-10 אלף דולר. המהלך יעלה בהיקף של כ-600 אלף שקל, ומדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון בתולדות החברה.

אסתי גינזבורג תוביל את GO-UNDER

הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג נבחרה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה GO-UNDER. גינזבורג מחליפה את לירז דרור, שהובילה את קמפיין GO-UNDER ב-3 עונות האחרונות. תמורת הקמפיין תקבל גינזבורג כ-65 אלף דולר לעונה. הקמפיין יעלה בעלות של 1.5 מיליון שקל.

נמרוד הראל נגד שער הדולר

אמן החושים, נמרוד הראל, יוביל קמפיין לחברת פוראקסלנט. הקמפיין מתמודד עם ירידות הדולר והמאבק המתמיד של הנגיד, סטנלי פישר, להעלות את הדולר, זאת בכדי להוריד את שער השקל על-ידי רכישת דולרים. הקמפיין הוא למעשה לאפליקציה הסלולרית למסחר במט"ח. תמורת הקמפיין יקבל הראל כ-30 אלף דולר.