גדי גרינשטיין מצטרף להפניקס כמנהל השקעות ראשי

יכהן כמשנה למנכ"ל הפניקס ביטוח ■ דרור נגל, מנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים, פורש מהקבוצה

גדי גרינשטיין, לשעבר מנכ"ל גאון בית השקעות, מצטרף לקבוצת הביטוח והפיננסים הפניקס וישמש כמשנה למנכ"ל הפניקס ביטוח וכמנהל ההשקעות הראשי בקבוצה. במקביל, לאחר כשנה בתפקיד מנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים, זרוע ההשקעות של קבוצת הביטוח והפיננסים הפניקס, דרור נגל יעזוב את החברה. מנכ"ל קבוצת הפניקס הוא אייל לפידות.

נגל, שהצטרף להפניקס בינואר השנה, הגיע מבנק הפועלים שם שימש בין היתר כמנהל הבנקאות הפרטית הבינ"ל, מנהל אגף קרנות הנאמנות ומנהל אגף ניירות ערך. נציין כי הוא הצטרף להפניקס בשלהי כהונתו של המנכ"ל הקודם יהלי שפי. נגל יעזוב את הפניקס בסוף החודש. עיקר פעילותה של הפניקס השקעות ופיננסים הינה בניהול ההשקעות של הקבוצה - כספי עמיתים ונוסטרו. בנוסף לחברה החזקות נוספות בהן מהדרין, גמא וכמובן השליטה בבית ההשקעות אקסלנס. נציין כי זהו השינוי השני במערך ההשקעות של הקבוצה לאחרונה, לאחר שלאחרונה הפסיק רוני מייקל לשמש כיועץ למנכ"ל הפניקס בתחום ההשקעות, וזאת לאחר חודשים ספורים בתפקיד.

גדי גרינשטיין, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל גאון בית השקעות אליו הצטרף במחצית השנייה ב-2007, יהיה עם הצטרפותו מנהל ההשקעות הראשי של קבוצת הפניקס ומשנה למנכ"ל הפניקס ביטוח. קודם לגאון, גרינשטיין, המתמחה בניהול השקעות, כיהן בתפקיד מנכ"ל כלל גמל, וזאת לאחר שכלל רכשה את פעילות הגמל של בנק דיסקונט. לפני כן כיהן כמנהל קופ"ג תמר של בנק דיסקונט, וקודם לכן היה סמנכ"ל בנק יהב, היה אחראי על פעילות קופ"ג וניהול התיקים של הבנק.

בשנים האחרונות, עוד קודם להצטרפותו של נגל להפניקס, החברה הציגה את התשואות החלשות ביותר בענף הביטוח והפנסיה, וזאת לאור תוצאות חלשות מאוד ב-2008 כשהמשבר פגע יותר מאחרות על רקע השקעות שביצעה קודם לכן.